Zavrieť

Porady

otváracia súvaha

dobrý večer, začínam účtovať novú s.r.o. ale som začiatočník a tak si neviem tak trochu rady, takže jednoosobová s.r.o. ZI 5 000,- € v zakladateľskej listine je správca vkladov zakladateľ s.r.o. aj e splatené pred zápisom do OR
chcem urobiť otváraciu súvahu no neviem sa vymotať zo všetkých tých rád čo sú tu, lebo každý má na to trochu iný názor. takže podľa toho čo som sa dočítala zaúčtujem 378/411 5000,-€ vytlačím otváraciu súvahu a potom účtujem ku dňu vzniku vklad 211/378 a zriaďovacie náklady,ktoré sú v zmluve vyčíslené na cca 1000,-€ ale ja mám doklady len na niečo vyše 400,-€(kolky, poplatky u notára) alebo vstupujú aj tie do otv. súvahy prosím pomôžte, lebo už rozmýšlam že sa toho vzdám ( firmu totiž založil otec , už jednu máme ale tam sme neplatci dph a tu sme platcovia, doteraz nám účto robila jedna známa a ja som jej len pripravovala doklady, no Pú ona nerobí a ja mám len kurz a Vás) za Vašu pomoc vopred Ďakujem
a predsa ešte niečo, mám omegu, čo účet 701???
Usporiadat
lenka 22 lenka 22

lenka 22 je offline (nepripojený) lenka 22

prosím, prosím nemôže mi niekto poradiť či uvažuje správne v tom účtovaní?
0 0
Lenka1979 Lenka1979

Lenka1979 je offline (nepripojený) Lenka1979

najlepšie spoznať osobne :-) ...viac
Leni, skús tu:
Otváracia súvaha

alebo ešte tu: založená s.r.o. - otvaracia suvaha ( 1 2 3 ... Posledná strana)
0 0
lenka 22 lenka 22

lenka 22 je offline (nepripojený) lenka 22

no to ja som už predtým pozerala, len tam všade ide väčšinou o viac spoločníkov, ktorí splatili ZI len do určitej výšky ale ja mám ZI splatené v celej výške ešte pred vznikom s.r.o. do rúk správcu vkladov, tak neviem či mám použiť 353 alebo 378 ?
0 0
Johanka Johanka

Johanka je offline (nepripojený) Johanka

353 nemôžeš preskočiť ...
701/411
353/701
378/353 vo výške splatených vkladov správcovi vkladu
211 alebo 221/378

... a prečo by si sa vzdávala, bojuj .
0 0
azla azla

azla je offline (nepripojený) azla

Je viacej názorov.