[QUOTE=motylik7;1097567]
Jenže v MLM je cena taky navyšována. Kolik stupňů distributorů má procenta z prodeje? Kolik ta procenta dají dohromady procent z finální ceny výrobku? Kolik zboží bere najednou jeden distributor pro své zákazníky - tedy jak je drahá doprava, jak draho vyjde to, že jim zboží přiveze až domů? To platí zákazník, že..... v ceně výrobku.
"Milá Pachole, vy rozprávate o niečom, čo vôbec nepoznáte.
Cena v MLM nie je navyšovaná stupňami distribútorov. Stupne distribútorov s cenou nesúvisia, je stále rovnaká. Na vaše veľké počudovanie ani percentá s tým nemajú nejakú priamu úmeru. Poštovné a podobné záležitosti sa rôzni a u každej firmy (príp. zasielateľa) je to inak. Záleží potom aj na prístupe každého distribútora."
Je fuk, jestli to vezmete z jednoho konce a výrobní cenu navyšujete o patra distributorů, nebo finální cenu snižujete o patra distributorů. Prostě je nějaká cena a část z ní jde na procenta pro distributory.
Ptám se, kolik těch pater je a kolik je jejich celkové procento odměny z finální ceny. Cena je daná firmou, stejně jako pravidla, kolik stupňů distributorů bude brát procenta z úrovní pod sebou.To je princip multi-mnoho levlového-úrovňového marketingu-obchodu.
Takže česky noch ajnmal - jaká částka z koncové ceny jde pro distributory? Podobně jako u "normálního" zboží mají procenta velkoobchod a maloobchod, že...
Vždyť přece kreslení pyramidy a slibování úžasných výdělků díky podúrovním pod naverbovaným distributorem - to je základ přednášky pro nové distributory, ne?
"Reklama v MLM není formou televize, tisk, rádio, bilbordy, ale osobní působení distributora na koncového zákazníka. Kolik zákazníků osloví najednou ten distributor? Kolik ta reklama třeba v televizi? Není to náhodou HODNĚ drahá reklama, aby jeden člověk nabízel něco pár lidem -to v nejlepším případě? Kolik peněz stojí oslovit jednoho člověka v MLM, kolik lidí oslovíte najednou klasickou reklamou?
Presne si otázkou aj odpovedáte: keď distribútor za účelom predaja oslovuje iného človeka, stojí to milióny, ktoré dáva za reklamu (väčšinou klamlivú alebo prinajmenšom zavádzajúcu) kde-ktorá spoločnosť ? Určite nie. Neviem, aké formy "reklamy" používajú distribútori (ja skúsenosti nemám, lebo nie som distribútor kvôli biznisu), ale myslím, že je to väčšinou z veľkej časti iba na úkor ich osobného voľna."
Ale oni to mají jako práci, ne jako dobročinnost na úkor svého osobního volna. Přesvědčování potenciálních zákazníků, aby si koupili produkt, je jejich práce. Vy chodíte vydělávat na úkor svého volna nebo prostě chodíte normálně do práce?
"Myslím, že praktiky reklamy distribútorov sa rôznia podľa individuality každého jedinca. A súčasnému zákazníkovi naozaj netreba až tak veľa chochmesu, každý si urobí úsudok sám a má možnosť si aj porovnať. Pozornosti rozumného a aspoň trocha vnímavého človeka by snáď neušiel rozpor do neba vychvaľovaného produktu a na druhej strane do horúcich pekiel zhadzovaného produktu z obchodnej siete. Iste by to dobrý dojem neurobilo na nikoho."
Kdyby byl rozdíl mezi nabízeným produktem a jeho obdobou z normálního obchodu podáván tak kontrastně, jak jste to vykreslila vy, opravdu by to normálního člověka trklo jako přehnané a křečovité, tudíž nevěrohodné.
Ale psychickou manipulací lze dosáhnout chtěného efektu jemně a elegantně - svůj produkt pochválit lehce, přidat něco názorů autorit, nejlépe zahraničních, dát do toho něco zdraví, ekologie, péče o zákazníka, ušlechtilých záměrů, nenápadně a zlehka zkritizovat konkurenci, metod je spousta.
A hlavně - distributor má svou řeč připravenou stejně jako argumenty, zákazník reaguje spatra, spontánně a nepřipraveně. Kdo má asi navrch, že....
"Zhodou okolností som dva týždne dozadu bola na predvádzacej akcii u mladej kočky, ktorá predáva Amway. Ona ma nepresviedčala, aké sú tie výrobky dobré, ona mi to rovno dokumentovala priamo ukázaním účinnosti výrobku (boli to produkty na umývanie riadov, pranie, prostriedok na fľaky a pod.). Na porovnanie mi ukázala ten istý manéver aj s bežnými prostriedkami z obchodu. Sama som videla rozdiel a úsudok si urobím sama. Viem, že sú skutočne dobré."
No, zase to bylo z její strany připravené - ona volila CO čistit, prát, umývat, ČÍM - jak běžný prostředek, tak svůj. Vy neznáte chemické složení obou konkurenčních preparátů, jejich koncentraci, na co fungují. Kdybych třeba vzala na prádlo zašpiněné od psích pacek persil - ve studené vodě dočista dočista. Nic nemůže být lepší, protože to prostě už čisté je. Další prostředek může být stejný nebo horší.
Ta kočka určitě předváděla prostředky na věcech, kde spolehlivě její věci zaberou a ty druhé spolehlivě nezaberou. Jen blázen by ukazoval, že konkurence funguje taky.
"Bezva,taky dobře zpracovaná dušička, považuje za čest seznámit se s určitým oborem MLM.
Nečítate poriadne (to asi dobre nevidíte, ako vám od úst prskajú slilny
). Ja považujem za česť, že som mala možnosť sa zoznámiť s prípravkami alter. medicíny, ktoré mi zachránili život. Nemiešajte hrušky s jablkami."
Nedivte se mi, nikdo by asi nenapsal, že si považuje za čest, že se seznámil s vitamínama z místní lékárny..... Potkal jsem úžasný vitamín C, jaká čest, v lékárně u zastávky tramvaje, jsem poctěn....
To, že vás někdo seznámil s nějakým přípravkem, nebyla čest, ale kšeft. Nicméně zabalený do líbivých slov, na ty jste se chytla.
V čem ta čest spočívala? Nečestným se tyhle přípravky tají? Jen čestní, tedy určitým způsobem vyvolení, se o nich dozví?
"Jak víte, že vysoce převyšuje všechno ostatní? Dělala jste nějakou srovnávací studii na věrohodném vzorku nemocných ?
Áno, robila som porovnávaciu štúdiu sama na sebe a to v rozsahu 20 rokov. Nepomohlo mi nič z toho, čo som predtým užívala, môj zdravotný stav sa akurát iba zhoršoval."
Smím se přeptat, co tak neléčitelného vám bylo, že to lékařská věda nebyla schopna zvládnout?
"prostě řekli ti, kteří vámi zakoupené produkty prodávají?
Už v předchozím příspěvku jsem poukázala na to, že zboží, prodávané MLM systémem, je vždy označováno a předkládáno jako převyšující konkurenci, jedinečné, splňující vysoké nároky, prostě lepší než ostatní. No, a už je to tady, vy jim to věříte taky.
No namôjveru, o čo som bola ochudobnená !
Tak takéto niečo mi mali povedať !?
Nepovedali. Dostala som iba strohú informáciu."
Ta ale musela mít sílu, že vás přesvědčila.... Zas na druhé straně - kde je to starostlivé věnování se zákazníkovi? Pěkně to odflákli!
Neverila som, že nastane zlepšenie, pretože podľa tých pár viet, ktoré som o tom dostala, vôbec tomu nenasvedčovali. Jednoducho mozog sa tomu vzpieral uveriť (hovorím o tachyionoch, ktoré fungujú inak ako všetko ostatné). Podobne to prebiehalo u mojej mamy, mojich detí i môjho manžela-najväčšieho skeptika, ktorý dovtedy veril iba oficiálnej medicíne. Položila som to na stôl a povedala: toto budeš užívať. No a predstavte si, ono to aj bez prednášky či presviedčania fungovalo a doteraz sú všetci v poriadku, je to cca štyri roky. A ja tiež (klopem si na čelo).
Blahopřeji k žijící rodině. Z vašeho popisu to vypadá, že bez těch zázračných přípravků už byste byli všichni mrtví.
"Ani vám nenabízí, že totéž máte nabídnout sousedům, kamarádům, přátelům, prostě lidem, kteří vám důvěřují a dají na vaše slovo. To neznamená, že keď vy máte také skúsenosti, že to tak robia všetci."
Vždyť přece princip MLM je v tom, že distributora nutí najít si další poddistributory! Vy znáte MLM firmu, která to nechce?
Stačí si prečítať knihu "Nevolajte doktora". Aj internet je plný toho, ako lekári "ovládajú" chemofarmaká, ako sa v ich storakosti vyznajú. Väčšinou sa "vyznajú" v tých, ktoré im predloží zástupca-distribútor niektorej spoločnosti, vyrábajúcej lieky.
Tu knihu jsem nečetla, nemůžu soudit. Ale často se setkávám se situací, kdy pacient doktora nezavolá, i když je situace vážná, jde o život. Vidět v doktorovi jen zaplaceného předepisovatele dohozených léků je velice snadné. Na druhé straně zase pacient snadno plivne zlou slinu, když doktor nepomůže rychle a snadno, nedejbože místo předepsání pohodlné tabletky nutí pacienta nepřežírat se, trochu se hýbat a nekouřit.
Ty tachyiony, to je co? To jsou ty částice - já jsem se s tím setkala pod názvem *******y - co zázračně srovnávají chaotickou energii?