Zavrieť

Porady

Setrenie telekomunikacnych nakladov T-com

Ahojte. Sestra pracuje ako externy pracovnik pre T-com. Preto ak chcete znizit naklady na telefonovanie, alebo internetu, ozvite sa mi na moj e-mail: branko882005@atlas.sk. Uvedte nazov firmy, ico, a tel. cislo... My si Vas vyhladame v systeme a zistime co ako... Najlepsie je plus zoscenovat posledne 3 faktury. Aby sme vedeli vybrat co najlepsi program a atd... Vypisali by sme zmluvu a poslali Vam na podpis... Nemusite zabit dlhe chvile v T-come. Staci podpisat a poslat obratom spat. To plati aj pre fyzicke osoby... Oka? Pekny den prajem... :-)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    bolacka je offline (nepripojený) bolacka

    vsetko ma boli :) bolacka
    nebolo lepsie toto zaradit do kategorie odporucam sluzby a produkty?..
    ..mala som vzdy pocit ze kategoria podnikanie sluzi na rady ohladom podnikania..ponuky sluzieb asi by mali byt niekde inde..ale inak nic v zlom

    bolacka je offline (nepripojený) bolacka

    vsetko ma boli :) bolacka