Zavrieť

Porady

Ako pridám link

Dobrý deň! Prosím o pomoc pri pridaní link-u z netu, alebo videa z You Tube. Som samouk a už ste mi raz poradili s fotkami. Veľmi mi to pomohlo. Ďakujem
Usporiadat
pasuliatko pasuliatko

pasuliatko je offline (nepripojený) pasuliatko

cholerický drak s váhavým srdcom alebo váhavý drak s cholerickým srdcom.... ?????? ...viac
a kam pridať?
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

Valčake Pozri príspevok
Dobrý deň! Prosím o pomoc pri pridaní link-u z netu, alebo videa z You Tube. Som samouk a už ste mi raz poradili s fotkami. Veľmi mi to pomohlo. Ďakujem
Otvor si dve okná. Jedno z kadiaľ chceš kopírovať a druhé kam chceš kopírovať.
Ked máš otv. okno z ktorého chceš kopírovať,hore máš adresu : http:// ....
na ňu si klikni prav. tlačítkom myši a odklikneš " kopírovať"
-potom otvor druhé okno - znovu pravé tlač. na myši a daj vložiť , kde potrebuješ
A je to
0 0
Valcake Valcake

Valcake je offline (nepripojený) Valcake

pasuliatko Pozri príspevok
a kam pridať?
Tak kam asi? Predsa tu, pre nás,pre všetkých kto niečo hľadá.
0 0
Valcake Valcake

Valcake je offline (nepripojený) Valcake

arizona Pozri príspevok
Otvor si dve okná. Jedno z kadiaľ chceš kopírovať a druhé kam chceš kopírovať.
Ked máš otv. okno z ktorého chceš kopírovať,hore máš adresu : http:// ....
na ňu si klikni prav. tlačítkom myši a odklikneš " kopírovať"
-potom otvor druhé okno - znovu pravé tlač. na myši a daj vložiť , kde potrebuješ
A je to
A nie je to Nejako sa mi nedarí
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft