Zavrieť

Porady

Reklamácia notebooku

Dobrý večer

Známi má problem s notebookom a nevie si rady, tak ma poprosil o pomoc a ja sa obraciam na vás, nakolko ste mi už veľa krát pomohli.

Citujem : " Potreboval by som pomôcť s jedným problemom.
Po roku mi z ničoho nič pri zapnutí nešiel notebook, dal som ho k predajcovi na servis a ten ho odoslal do servisného
strediska.
Pre notebook som si bol dnes ráno, po 24 dnoch . Prevzal som ho, prišiel domov, zapol, fungoval 5 minut a ... tma.
Tak som ho zabalil a zaniesol späť.

Ide mi o to, či má teraz zase predajca k dispozícii 30 dní, alebo lehota plynie dalej, kedže notebook zase nejde .
Potrebujem ho k práci a dalších 30 dní nemienim znova čakať, je to choré ... "

Dakujem vopred za vaše reakcie.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    luigi72 je offline (nepripojený) luigi72

    luigi72
    tonberry Pozri príspevok
    zdravim chcem sa spytat, mam notebook z OR splacam ho na splatky druhy rok zaruka je 3roky a chcel by som ho dat reklamovat

    je tam problem s nabijanim, odisiel mikrofon, aj jedno tlacidlo je akesi pofiderne.
    chcel by som radu ci mam dat notebook reklamovat. ale najrdsej by som idisiel od zmluvy a zobral naspat tie tazke peniaze co som zanho dal.. tie 4 rozlisne vady co spominate mozu byt aj v jednej reklamacii a vratia mi peniaze? alebo to musim dat 4krat reklamovat kazdy krat po jednej chybe? myslim ze do konca zaruky sa este nejake chyby ukazu
    Bud 3x reklamovat tak, ze autorizovany servis uzna reklamaciu, alebo 1x reklamovat so 4-mi nezavislymi chybami, ale tieto musi tiez potvrdit autorizovany servis.
    Cize pri tretej reklamacii poslat len na diagnostiku pristroja a nie na opravu, alebo pri 4 roznych chybach naraz tiez poslat len na diagnostiku.
    V kazdom pripade opravnenost reklamacie moze potvrdit len autorizovany servis.

    luigi72 je offline (nepripojený) luigi72

    luigi72
    alla66 Pozri príspevok
    3x reklamovať s tou istou chybou... ak servis nedokáže opraviť, máš nárok na výmenu NB.


    Suhlasim a doplnim, ze v bud 3x ta ista reklamovana chyba, alebo sucasne 4 rozne (nesuvisiace) chyby.

    V pripade, ak dorucia NB zo servisu, treba hned na mieste vyskusat - kludne aj dlhsiu dobu. Ak pojde bez problemov, vtedy treba prevziat, ak nie poslat spat do servisu. V tomto pripade nemozu spisat novy protokol, lebo sa reklamuje oprava, cize plynie tych istych 30 dni. Po uplynuti 30 dni ma zakaznik pravo na odstupenie od zmluvy a narok na vratenie penazi alebo vymenu tovaru.

    alla66 je offline (nepripojený) alla66

    Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac alla66
    nozkar Pozri príspevok
    Ja sa chcem spýta na 30 dní. Počíta sa to dňom doručenia na reklamáciu? Príklad: dám reklamovať mobil 24.2. takže posledný deň, kedy ho musím mať opravený, je 24. 3.?
    Február má 28 dní...skôr sa prikloním k 26.3.
    Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 kalendárnych dní.
    Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o chybu, ktorú nemožno odstrániť.


    alla66 je offline (nepripojený) alla66

    Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac alla66
    Nereklamovala som 2x za sebou NB ale telefón, predajca napísal nový reklamačný protokol a bola som nútená čakať ďalších 30 dní.
    Operátor sa riadil zákonom, 30-dňovú lehotu dodržal presne na deň.

    Erricco je offline (nepripojený) Erricco

    Erricco
    Dakujem za odpoved, presne toho som sa obával
    Ešte sa opýtam, ak by mu zase po návrate zo servisu notebook nešiel ma už narok na nový, resp. vratenie peňazí ?

    Dakujem

    vulxy je offline (nepripojený) vulxy

    vulxy
    alla66 Pozri príspevok
    Nereklamovala som 2x za sebou NB ale telefón, predajca napísal nový reklamačný protokol a bola som nútená čakať ďalších 30 dní.
    Operátor sa riadil zákonom, 30-dňovú lehotu dodržal presne na deň.
    som dopadol podobne ale s navigaciou,v prvom pripade 25dni v druhom 22 a sranda je ze to furt nejde ale uz necham tak,nato nemam nervy

    Erricco je offline (nepripojený) Erricco

    Erricco
    hm, to nie je riešenie predsa, možno máš dosť peňazí a tak ti to je jedno, ale notebook za 37 000 Sk by som ja osobne len tak nenechal ... a nieto ešte ten známy

    Podla mna je to nedomyslene, už len preto že ked mi dojde niečo zo servisu a ešte v ten den poobede je to späť, tak zrejme urobil chybu servis a mal by za to platiť.
    známy používa notebook na prácu, teraz má požičiany môj starý, ale čakať dalších 20-30 dní ???
    to je to naše Slovensko, tu je zákazník len špina.

    alla66 je offline (nepripojený) alla66

    Profesionáli postavili Titanic - amatéri Archu! ...viac alla66
    Erricco Pozri príspevok
    Dakujem za odpoved, presne toho som sa obával
    Ešte sa opýtam, ak by mu zase po návrate zo servisu notebook nešiel ma už narok na nový, resp. vratenie peňazí ?

    Dakujem
    3x reklamovať s tou istou chybou... ak servis nedokáže opraviť, máš nárok na výmenu NB.

    tonberry je offline (nepripojený) tonberry

    tonberry
    luigi72 Pozri príspevok
    Suhlasim a doplnim, ze v bud 3x ta ista reklamovana chyba, alebo sucasne 4 rozne (nesuvisiace) chyby.

    zdravim chcem sa spytat, mam notebook z OR splacam ho na splatky druhy rok zaruka je 3roky a chcel by som ho dat reklamovat

    je tam problem s nabijanim, odisiel mikrofon, aj jedno tlacidlo je akesi pofiderne.
    chcel by som radu ci mam dat notebook reklamovat. ale najrdsej by som idisiel od zmluvy a zobral naspat tie tazke peniaze co som zanho dal.. tie 4 rozlisne vady co spominate mozu byt aj v jednej reklamacii a vratia mi peniaze? alebo to musim dat 4krat reklamovat kazdy krat po jednej chybe? myslim ze do konca zaruky sa este nejake chyby ukazu

    nozkar je offline (nepripojený) nozkar

    nozkar
    Ja sa chcem spýta na 30 dní. Počíta sa to dňom doručenia na reklamáciu? Príklad: dám reklamovať mobil 24.2. takže posledný deň, kedy ho musím mať opravený, je 24. 3.?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.