Zavrieť

Porady

potraviny skladova evidencia

Dobry večer.
Mam jednu otazku.Mam od oktobra 2009 otvorene male potraviny nemam sklad všetok tovar mam priamo v predajni.Moja učtovnička mi povedala že musim urobiť inventuru na konci roka.Nemam na to nijaky program tak som manualne nahraval všetky faktury do excelu a 31.12.2009 som urobil v predajny inventuru na všetok tovar.Teraz po mne chce aby som ktomu tovaru čo som nakupil aj pripočital sumu za ktoru som to nakupil, že vraj to potrebuje k mojmu danovemu priznaniu.
Chcem sa len spytať či to všetko mam fakt takto urobiť, lebo je to kopa papierovačiek.Som v tomto uplny laik a potreboval by som poradiť či sa to neda nejako zjednodušiť.
Dakujem pekne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Marína je offline (nepripojený) Marína

    Marína
    O tom, že je potrebné viesť skladovú evidenciu hovoria postupy účtovania. Pozri § 11 tu http://www.porada.sk/t38186-postupy-...12-2008-a.html Tvoja účtovníčka správne po tebe žiada, aby si vyčíslil hodnotu tovaru. Zostatkovú hodnotu zásob potrebuje uviesť do výkazu o majetku a záväzkoch, ktorý sa odovzdáva spolu s daňovým priznaním na Daňový úrad.
    Čítaj napr. tu http://www.porada.sk/t28797-treba-viest-sklad.html
    Naposledy upravil Marína : 21.01.10 at 21:10

    lenkak je offline (nepripojený) lenkak

    Lenka lenkak