Erricco Tak sa nám to tu pekne zamotáva
p.Pepsikova : Vaša odpoveď sa mi ako predajcovi páčí, no viete mi prosím napísať, kde by som našiel niečo čo Vaše slova potvrdzuje a môžem to použiť ako dôkaz pri jednaní so zákazníkom ?
ďakujem
.
http://www.pravaspotrebitela.sk/file...reklamacie.pdf
..za vybavenie reklamácie sa považuje odovzdanie výrobku po oprave-ale vám zákazník predmet reklamácie, teda výrobok neodovzdal, teda je predpoklad, že ho ešte 3 roky používal(je jedno, či podlahu mal položenú, alebo zabalenú, mal povinnosť ju priniesť do predajne, kde si reklamáciu uplatňoval...ak tak neurobil, po troch rokoch nemá právo reklamovať to, že chce svoje peniaze za niečo, čo používa...
(aj tak mi nie je jasné, na základe čoho ste prijali reklamáciu, keď zákazník mal tovar doma..ak však priniesol len kus podlahy a vy ste reklamovali celú dodávku v m2, mal povinnosť ju doniesť k vám do predajne..a nie si spomenúť po troch rokoch!..
..ešte vyberiem z rekl. poriadku:
http://portal.gov.sk/Portal/sk/Defau...ID=39&aid=1652
Spotrebiteľ má právo vrátiť výrobok, ktorý je nebezpečný, výrobcovi, predávajúcemu, dovozcovi alebo dodávateľovi. Ak spotrebiteľ uplatní toto právo, výrobca, predávajúci, dovozca alebo dodávateľ je povinný vziať späť takýto výrobok a najneskôr v lehote do troch pracovných dní od prevzatia výrobku vrátiť spotrebiteľovi kúpnu cenu výrobku vrátane účelne vynaložených nákladov, ktoré je spotrebiteľ povinný preukázať.
(lehota 3 dní- a zákazník vám tovar nepriniesol-takže ako uplatnuje svoje právo?..