Moja obuv stála okolo 100,- € a sú to turistické topánky. Jasné, že obuv treba správne ošetrovať. Je zvláštne, že sa pokazili na tom istom mieste. Odlepili sa od podrážky na mieste zhybu prstov. Keď si to vo výrobe nevedia vyriešiť, tak nech opravujú.
Raz som si kúpil topánky na zimu. Ich chybou bolo to, že sa posúval jazyk a tým pádom mi odkrývalo nohu. Po prvej reklamácii som dostal výsledok - keď ich chcem reklamovať, nemôžem ich nosiť. Keďže som ich mal asi dva-krát na nohách vonku, odmietli mi ich reklamovať. Tak som ich dal reklamovať druhý-krát, pohrozil som im aj štátnou skúšobňou. Opäť prišli neopravené. Po tretej reklamácii mi ich už opravili.
Manželkina sestra si kúpila čierne tenisky. Po prvom použití zistila, že jej farbia ponožky na čierno. Odniesli sme ich teda do predajne a predavačka sa na nás vykričala, že to je u farbených topánok prirodzené, že to musí farbiť. Aj tejto sme pohrozili štátnou skúšobňou. Povedala nám, aby sme si ich zvnútra nastriekali lakom na vlasy, že potom sa tá farba zafixuje. Aj tak sme jej tam tú obuv nechali, aby ich poslala opraviť. V tomto prípade vybavili reklamáciu na prvý-krát.
Tak teraz mi povedz, či by si po takýchto skúsenostiach s aroganciou predavačov nedával reklamovať obuv alebo iný výrobok aj v posledný deň ich záruky.
Keď som si kúpil sandále v UK a po prvom použití (chodil som v nich celý deň) zistil, že mi dobre nesedia, v obchode ich odo mňa bez problémov zobrali a bez slova mi vrátili celú ich sumu.