Zavrieť

Porady

reklamacia topanok

Dobrý den.Mam topanky este v zaruke. Začala sa mi prepadavat pata a chcem sa opýtat či mi to uznavju ako reklamaciu.či ma neodbyju že je to vada sposobena nosením. stali dost penazi tak ma to hneva.dakujem
Naposledy upravil Dav : 31.01.11 at 20:31
Usporiadat
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
miramax1 miramax1

miramax1 je offline (nepripojený) miramax1

dvolna Pozri príspevok
Dobrý den.Mam topanky este v zaruke. Začala sa mi prepadavat pata a chcem sa opýtat či mi to uznavju ako reklamaciu.či ma neodbyju že je to vada sposobena nosením. stali dost penazi tak ma to hneva.dakujem
Topánky reklamuj, reklamáciu by Ti mali uznať.
0 0
foresterbig foresterbig

foresterbig je offline (nepripojený) foresterbig

Účet,krabica,hlavu hore a ideš.Synovej priateľke vrátili peniaze za čižmy v Poluse a už som to vydel beznádejne,reklamácia spočívala v tom že zatekajú a vytvára sa záhadna mapa po vyschnutí.Už som sa bál že povedia prečo s chodí po vode.Trvalo to zákonných 30 dní,skoro presne.Už som bol nabrúsený že tam spravím bororo ale nebolo treba a boli veľmi milý.
1 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

foresterbig Pozri príspevok
Účet,krabica,hlavu hore a ideš.Synovej priateľke vrátili peniaze za čižmy v Poluse a už som to vydel beznádejne,reklamácia spočívala v tom že zatekajú a vytvára sa záhadna mapa po vyschnutí.Už som sa bál že povedia prečo s chodí po vode.Trvalo to zákonných 30 dní,skoro presne.Už som bol nabrúsený že tam spravím bororo ale nebolo treba a boli veľmi milý.
Iba ta trochu opravim
Krabicu nepotrebuje k reklamacii,musia prevziat aj bez nej.
4 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
dvolna Pozri príspevok
Dobrý den.Mam topanky este v zaruke. Začala sa mi prepadavat pata a chcem sa opýtat či mi to uznavju ako reklamaciu.či ma neodbyju že je to vada sposobena nosením. stali dost penazi tak ma to hneva.dakujem
...záruka je minimálne 2 roky ...

A koľkože ich už nosíš ???
Len mi nevrav , že už 23 mesiacov ....

Aj takí sa už našli ....
0 0
dvolna dvolna

dvolna je offline (nepripojený) dvolna

Nie.tusim tak rok.dik tak to skusim.


P.S. ak by som ich nosil aj 23 mesiacov tak zaruka je 24. Blbe ale zakon je zakon.
0 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

dvolna Pozri príspevok
Nie.tusim tak rok.dik tak to skusim.


P.S. ak by som ich nosil aj 23 mesiacov tak zaruka je 24. Blbe ale zakon je zakon.
ano, ale postup, prava a povinnosti predajcu a kupujuceho pri reklamacii topanok su rozne podla toho v akom case dojde k reklamacii (do roka, po roku)
0 1
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
dvolna Pozri príspevok
Nie.tusim tak rok.dik tak to skusim.


P.S. ak by som ich nosil aj 23 mesiacov tak zaruka je 24. Blbe ale zakon je zakon.
...mi nepovedz , že by si na takú úroveň klesol ...

Aj iné zákony by si tak dodržiaval ???
Dodržuješ ???

NEVERÍM ...
0 0
Letko Letko

Letko je offline (nepripojený) Letko

...letom-svetom...
Ja som dal reklamovať moje topánky už druhý-krát, momentálne sú v reklamačnom konaní a záruka mi končí v apríli. Keď majú vydržať dva roky, tak nech vydržia. Tiež by som ich dal reklamovať aj keby bol dnes posledný záručný deň.
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Letko Pozri príspevok
Ja som dal reklamovať moje topánky už druhý-krát, momentálne sú v reklamačnom konaní a záruka mi končí v apríli. Keď majú vydržať dva roky, tak nech vydržia. Tiež by som ich dal reklamovať aj keby bol dnes posledný záručný deň.
...tu sa nejedná už o princíp ...

Inak by som nazval ...ale radšej nie ...

Len tak , na okraj ...
Nie som natoľko bohatý , aby som lacné veci kupoval .....aj tak zvyknem vravievať ...
Na druhej strane sa ale dá povedať , že nie všetko drahé aj kvalitné musí byť ...
Nevraviac k tomu o ošetrovaní obuvi ako takej .......aj na pleť si ľudia zvyknú dávať pozor ...
0 0
Letko Letko

Letko je offline (nepripojený) Letko

...letom-svetom...
Moja obuv stála okolo 100,- € a sú to turistické topánky. Jasné, že obuv treba správne ošetrovať. Je zvláštne, že sa pokazili na tom istom mieste. Odlepili sa od podrážky na mieste zhybu prstov. Keď si to vo výrobe nevedia vyriešiť, tak nech opravujú.
Raz som si kúpil topánky na zimu. Ich chybou bolo to, že sa posúval jazyk a tým pádom mi odkrývalo nohu. Po prvej reklamácii som dostal výsledok - keď ich chcem reklamovať, nemôžem ich nosiť. Keďže som ich mal asi dva-krát na nohách vonku, odmietli mi ich reklamovať. Tak som ich dal reklamovať druhý-krát, pohrozil som im aj štátnou skúšobňou. Opäť prišli neopravené. Po tretej reklamácii mi ich už opravili.
Manželkina sestra si kúpila čierne tenisky. Po prvom použití zistila, že jej farbia ponožky na čierno. Odniesli sme ich teda do predajne a predavačka sa na nás vykričala, že to je u farbených topánok prirodzené, že to musí farbiť. Aj tejto sme pohrozili štátnou skúšobňou. Povedala nám, aby sme si ich zvnútra nastriekali lakom na vlasy, že potom sa tá farba zafixuje. Aj tak sme jej tam tú obuv nechali, aby ich poslala opraviť. V tomto prípade vybavili reklamáciu na prvý-krát.
Tak teraz mi povedz, či by si po takýchto skúsenostiach s aroganciou predavačov nedával reklamovať obuv alebo iný výrobok aj v posledný deň ich záruky.
Keď som si kúpil sandále v UK a po prvom použití (chodil som v nich celý deň) zistil, že mi dobre nesedia, v obchode ich odo mňa bez problémov zobrali a bez slova mi vrátili celú ich sumu.
0 0
buchač buchač

buchač je offline (nepripojený) buchač

Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac
Nerieš ...čo sa týka reklamácií ...
Máš svoj názor ...ja svoj ...

Čo sa týka personálu ...tak s aroganciou by na mne veľmi nepochodila ...
Viem byť a ja ...aj ironik , nenormálne ...
0 0
mravcadlo mravcadlo

mravcadlo je offline (nepripojený) mravcadlo

Dobrý večer v 11. mesiaci 2009 som si kúpila čižmy ked som ich opať na zimuvytiahla zistila som žesa celé ošupujú. dnes som ich išla reklamovať a pani ma odbyla žeu nich paltí reklamácia 1 rok. Ako mám prosím vás postupovať. ďakujem
0 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Letko Pozri príspevok
Ja som dal reklamovať moje topánky už druhý-krát, momentálne sú v reklamačnom konaní a záruka mi končí v apríli. Keď majú vydržať dva roky, tak nech vydržia. Tiež by som ich dal reklamovať aj keby bol dnes posledný záručný deň.
Mozno je nacase nakupovat kvalitnu obuv v znackovom obchode.
0 0
Letko Letko

Letko je offline (nepripojený) Letko

...letom-svetom...
Ozvi sa Slovenskej obchodnej inšpekcii, oni ti s tým poradia.
0 0
Letko Letko

Letko je offline (nepripojený) Letko

...letom-svetom...
camozzi Pozri príspevok
Mozno je nacase nakupovat kvalitnu obuv v znackovom obchode.
Vyššie spomínaná obuv je značková a aj tak sa už dva-krát pokazila. Myslím, že je to o výchove predajcov. Samozrejme, že pokaziť sa môže značkový aj neznačkový tovar, len pri neznačkovom je tá pravdepodobnosť vyššia. Pokiaľ budú ľudia kupovať nekvalitný tovar a nebudú si stáť za svojimi právami, obchodníci nebudú mať dôvod predávať kvalitu. Ak sa prestaneme ostýchať reklamovať veci, ktoré sa nám pokazia, obchodníci budú nútení dodávať do obchodov kvalitnejší tovar. V UK to už dávno pochopili.
Moja osobná skúsenosť:
pracoval som v UK, kde som si v značkovom obchode dokázal kúpiť kvalitnú vec za menej peňazí ako u nás nižšiu kvalitu v "čiňaku". A tú istú vec u nás v takom istom značkovom obchode za niekoľkonásobne viac peňazí.
0 0
camozzi camozzi

camozzi je offline (nepripojený) camozzi

Letko Pozri príspevok
Vyššie spomínaná obuv je značková a aj tak sa už dva-krát pokazila. Myslím, že je to o výchove predajcov. Samozrejme, že pokaziť sa môže značkový aj neznačkový tovar, len pri neznačkovom je tá pravdepodobnosť vyššia. Pokiaľ budú ľudia kupovať nekvalitný tovar a nebudú si stáť za svojimi právami, obchodníci nebudú mať dôvod predávať kvalitu. Ak sa prestaneme ostýchať reklamovať veci, ktoré sa nám pokazia, obchodníci budú nútení dodávať do obchodov kvalitnejší tovar. V UK to už dávno pochopili.
Moja osobná skúsenosť:
pracoval som v UK, kde som si v značkovom obchode dokázal kúpiť kvalitnú vec za menej peňazí ako u nás nižšiu kvalitu v "čiňaku". A tú istú vec u nás v takom istom značkovom obchode za niekoľkonásobne viac peňazí.
Aj znackova obuv ma prvu a druhu akost a nie je neznicitelna. Niektory obchodnici v snahe predavat znackovu obuv za konkurencieschopne ceny nakupuju druhu akost. Preto nie je obchod ako obchod.
Stretavam sa aj v naozaj kvalitnych predajniach s neznalostou personalu poradit alebo v snahe predat poradia cokolvek len aby bola trzba.
Hlavne v zimnom obdobi vidavam mno ludi chodi v botaskach ci dokonca halovkach, ktore nie su urcene na taketo obdobie. Ludia sa cuduju, ze sa im topanky rozpadnu po roku alebo roku a pol ked si z nich spravia celorocnu obuv do mesta, na turistiku, v lete a v zime.
Preco je cena v znackovom obchode na SK vyssia ako v UK? Lebo: z UK si to do CZ dovezie nejaka firma ako autorizovany distributor a navysi marzu. Od tej firmy si potom autorizovane dovaza SK firma a tiez si navysi cenu o svoju marzu a nakoniec je tu maloobchodnik a vuala mame na pulte slovensku cenu.
0 0
seat seat

seat je offline (nepripojený) seat

Tak teraz mi povedz, či by si po takýchto skúsenostiach s aroganciou predavačov nedával reklamovať obuv alebo iný výrobok aj v posledný deň ich záruky.

jednoducho by som viacej do toho obchodu nevstupil a hotovo
0 0
seat seat

seat je offline (nepripojený) seat

camozzi Pozri príspevok
Mozno je nacase nakupovat kvalitnu obuv v znackovom obchode.
kvalitna obuv v znackovom obchode? a ako rozoznas znackovy obchod? kazdy ma pekne nalepky pri vchode, dvoijnasobne ceny oproti zahraniciu a kvalita je otazna - v jednom nemenovanom nitrianskom obchode sa mi za 2 mesiace rozpadli dvoje znackove topanky - viac im tam uz nic nekupim, cenovo patrili k tym drahsim a nestihol som ich ani poriadne rozchodit a boli derave
0 0
seat seat

seat je offline (nepripojený) seat

camozzi Pozri príspevok
Aj znackova obuv ma prvu a druhu akost a nie je neznicitelna. Niektory obchodnici v snahe predavat znackovu obuv za konkurencieschopne ceny nakupuju druhu akost. Preto nie je obchod ako obchod.
Stretavam sa aj v naozaj kvalitnych predajniach s neznalostou personalu poradit alebo v snahe predat poradia cokolvek len aby bola trzba.
Hlavne v zimnom obdobi vidavam mno ludi chodi v botaskach ci dokonca halovkach, ktore nie su urcene na taketo obdobie. Ludia sa cuduju, ze sa im topanky rozpadnu po roku alebo roku a pol ked si z nich spravia celorocnu obuv do mesta, na turistiku, v lete a v zime.
Preco je cena v znackovom obchode na SK vyssia ako v UK? Lebo: z UK si to do CZ dovezie nejaka firma ako autorizovany distributor a navysi marzu. Od tej firmy si potom autorizovane dovaza SK firma a tiez si navysi cenu o svoju marzu a nakoniec je tu maloobchodnik a vuala mame na pulte slovensku cenu.

a cia je to vina - mame neschopnych distributorov ze to nedokazu kupit priamo u vyrobcu a nie cez 3 medziclanky? kazdy si nahodi vela ale nasi obchodnici casto viac ako je inde vysledna cena - mozu sa potom cudovat ze nemaju odbyt a len sa nudia lebo niet zakaznikov - najlepsie je ked niekde v obchode hned pri prichode su dvaja pitbuly co cumia na ruky ale ze by poradili to ani za svet
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať