Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Zákazník mi doniesol blu-ray prehravac, ze vraj je pokazeny. Ale nastastie som ho neposlal do servisu, ale som ho vo firme preskusal a zistil som, ze je vsetko v poriadku.
Ake storno poplatky mam od neho pytat za neopravnenu reklamaciu.
Inak mal som mu dat nejaky doklad o prevzati reklamacie, ked mi tovar osobne priniesol do firmy?
Aky mu mam dat doklad teraz, ked mu vydam tovar po reklamacii?
Mozem urobit tak, ze od neho nebudem pytat nic za neopravnenu reklamaciu, ak si pride tovar prevziat osobne, a tym padom mu nedam doklad?
Pri prevzatí reklamácie vypíšeš Reklamačný list, môžeš si ho aj sám vyrobiť, kde sú údaje o predávajúcom a údaje o kupujúcom. Ďalej popis reklamovanej závady od zákazníka a návrh na riešenie reklamácie.
Pri odovzdaní reklamovaného tovaru sa napíše vyjadrenie o posúdení reklamácie, prípadne popis odstránenia závady alebo výmeny tovaru.
Reklamačný list sa vydá 1x zákazníkovi, 1x zostáva predávajúcemu, obaja podpisujú pri prijatí reklamácie a pri prevzatí tovaru.
Odporúčam dodatočne vystaviť Reklamačný list a podpísať oboma stranami. Hlavne s úsmemov a zachovaním dobrých vzťahov.
1.mal si mu dať doklad,keď si tovar od neho preberal,ako môžeš zobrať tovar bez vydania dokladu zákazníkovi???????
2.aké storno poplatky? za čo?
3.vrátiš mu tovar.....len som zvedavá,ako ten chudák dokáže,že Ti ten tovar naozaj dal,keď nemá doklad
.....len som zvedavá,ako ten chudák dokáže,že Ti ten tovar naozaj dal,keď nemá doklad [/QUOTE]
prečo by to predávajúci robil? je predavač alebo zlodej? Tovar je treba odovzdať takým spôsobom, aby zákazník bol rád, že ním zakúpený tovar je funkčný a aby sa z neho mohol tešiť, keď si ho zakúpil.
.....len som zvedavá,ako ten chudák dokáže,že Ti ten tovar naozaj dal,keď nemá doklad
prečo by to predávajúci robil? je predavač alebo zlodej? Tovar je treba odovzdať takým spôsobom, aby zákazník bol rád, že ním zakúpený tovar je funkčný a aby sa z neho mohol tešiť, keď si ho zakúpil.[/QUOTE]
neviem,či je zlodej,ale určite nepozná svoje povinnosti.To sa fakt dosť skoro pýta,že čo má robiť....
Spravil si chybu, lebo si zakaznikovi nedal reklamacny formular. Ten by mal byt sucastou reklamacneho poriadku a mal by ho mat zakaznik k dispozicii. Vzor RF najdes trebars TU, ale je toho plny Google - staci hladat. Zaraza ma, ze si nedodrzal zakonny postup a este chces od zakaznika pytat peniaze za neopravnenu reklamaciu. Koledujes si o kontrolu zo SOI. Pytat peniaze za neopravnenu reklamaciu je neeticke.
matej37, nebud taky nazhaveny...
ako sam vravis, tovar si do servisu neposielal, takze vo co gou?
a ano, ak by si ho aj posielal, tak zial, zakon je tak postaveny ze ziadne peniaze od zakaznika nemas pre co ziadat, akurat by si mohol dostat celkom pekne mastnu pokutu od statnych organov.
Keby ti to zakaznik posielal postou a reklamacia by bola opravnena, tak by si mu dal aj postovne mi chces povedat? nie, nedal...
okrem ineho nie si povinny mu to posielat postou, moze si pre to prist osobne, ked to osobne aj priniesol...
Asi na tom si na tom v podnikani dost zle, ked si nuteny oberat ludi na reklamaciach. Najprv si precitaj platnu legislativu a potom urazaj. Prajem skoru navstevu SOI.
Asi na tom si na tom v podnikani dost zle, ked si nuteny oberat ludi na reklamaciach. Najprv si precitaj platnu legislativu a potom urazaj. Prajem skoru navstevu SOI.
Matej, poprosím ťa, aby si v rámci diskusie dodržiaval pravidlá slušného správania a nepoužíval nadávky a vulgarizmy. Ak nesúhlasíš s odpoveďou iného diskutujúceho, môžeš to vyjadriť aj slušne - uvedením svojich argumentov a svojho názoru. Ak budeš naďalej porušovať etiketu porady, môžeš dostať dočasné, alebo úplné vylúčenie.