Zavrieť

Porady

Rozumie sa niekto riešeniu reklamácii

Zákazník reklamuje tovar, so zamietnutým vyjadrením opakovane 3x nesúhlasil, zakaždým ihneď opäť uplatňuje reklamáciu. Reklamácia je vystavená 4x s tým že opäť zamietnutá, z dôvodu zlej a nesprávnej viditeľnej starostlivosti o výrobok, ďalej čím sa zo zákona nevzťahuje reklmácia na bežné opotrebovanie výrobku, hrdzu atď. Nakoniec zákazník že stratil blok od tovaru. Koľko krát zo zákona môže byť max. reklamácia na tovar? Ďakujem
A kto je v práve? Zákazník, či predajca?
Ako správne napísať konečné doriešenie opäť zamietnutej reklamácie v prípade hore uvedených podmienok?
Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    avalik je offline (nepripojený) avalik

    avalik
    V prvom rade pozri zákon o ochrane spotrebiteľa.

    Zamietla si reklamáciu na základe odborného posúdenia? Máš ten posudok písomne?
    7 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    BUTTON. Zamietnutie som si ja nevymyslela, bolo to posúdené, vyjadrenie je písomné na RL.
    avalik Kto posudzoval? Znalec alebo servis?
    BUTTON. To ja neviem, som len vedúca, napísala som to čo mi kázal môj šéf.
    misoft Tak aby si ako vedúca nabudúce vedela: pokiaľ je zamietnutá reklamácia do 12 mesiacov odo dňa kúpy - musí byť urobený odborný posudok. Ten je súčasťou RL - ale posudok zostáva u obchodníka. Reklamujúci môže dostať (ale NEMUSÍ) kópiu posudku, môže ho vidieť. Stručný záver z posudku sa totiž píše i do RL, ktorý sa vydá reklamujúcemu.
    Je síce dané, že ak sa niečo reklamuje 3x - je dôvod na výmenu, vrátenie peňazí - ale to MUSÍ byť oprávnená reklamácia, nie že sa mu nezdá posudok. Potom môže reklamovať do aleluja.... ak poškodil tovar neodborným zásahom, reklamácia PADÁ, záruka PADÁ!
    A aby si vedela, kde čím mu to máš otrepať o hlavu: http://www.zakonypreludi.sk/zz/2007-250
    http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9

    A ešte niečo: pokiaľ nemá doklad o zaplatení - tak ala solgaja, do svidanija, auf wiedersen, good bay - ani sa s nim nemáš o čom baviť.....
    panamaus Nerozumiem.Zadávateľka nenapísala kedy stratil.

    Ak mal blok pri napr prvých 2 reklamáciách, tak by som zvažoval, či ho (zákazníka) iba tak vyhodím
    BUTTON. No veď toto, pri 3 reklamácii zákazníčka tvrdí blok zostal predavačke, predavačka tvrdí podľa bloku vypísala reklamáciu a všetko zákazníkovi vrátila s blokom. To je tvrdenie proti tvrdeniu. Predavačka vie a je poučená, že v žiadnom prípade nesmie blok od nákupu zákazníkovi zobrať!!!
    misoft Blbosť! Blok NIKDY neberú pri reklamácii - vyhotovia kópiu/sken! Blok je totiž majetkom kupujúceho a je to doklad o tom, že tovar bol, je a bude jeho.
    Ergo: kecá sprostosti zákazník.....
    Alebo je to vychcanosť zákazníka..... jednoznačne - nemáš doklad, nebavím sa s tebou......
      zbaliť

    Rozumie sa niekto riešeniu reklamácii

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.