Zavrieť

Porady

Reklamacia sedacej supravy

Dobry den,

ziadam o radu ako postupovat pri reklamacii sedacej supravy (stara 1 a pol roka). Dna 28.10. som vyplnil online formular na stranke predajcu a oni mi potvrdili postupenie reklamacie vyrobcovi dna 30.10. (predpokladam ze 28.10. povazujem za den zaciatku reklamacneho konania?) - "Dobrý den, Vaše reklamace byla I s fotografiemi poslána výrobci, budu Vás o řešení informovat. Děkuji."

Potom nastalo ticho a dnes (25.11.) mi pisala ze 2.12. (32 den od zacatia reklamacie) mi posielaju technika na posudenie. V ten den som ja na sluzobke a pisal som ze nech pride o den neskor, naco mi odpisala nasledovne - "To Vám nemohu potvrdit, je to zahraniční technik a pokud tento termín odmítnete , dají náhradní oni sami a později. Mjaí trasy a plánují si sami."

Moja otazka - mozem odstupit od zmluvy k 1.12. s tym, ze moja reklamacia nebola vybavena v zakonom stanovenom case (30 dni) podla § 18 ods. 4 zákonne ochrane spotrebiteľa a uplatňujem si podľa § 623 ods. 1 zakonníka, právo na zrušenie kúpnej zmluvy a vrátenie peňazí?

Dakujem za kazdu radu.
Naposledy upravil Minom1 : 25.11.15 at 12:41
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    bomo je offline (nepripojený) bomo

    bomo
    Reklamáciu Vám musia vybaviť do 30 dní, teda do 27.11. Vybavením reklamácie je až "ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie". Ak do 27.11. nenastane ani jeden z prípustných spôsobov reklamácie, môžete odstúpiť od zmluvy alebo žiadať nový výrobok - bez posúdenia technika. Trvajte na výmene za nový kus alebo vrátenie peňazí.

    Reklamacia sedacej supravy

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.