Dobry den,
ziadam o radu ako postupovat pri reklamacii sedacej supravy (stara 1 a pol roka). Dna 28.10. som vyplnil online formular na stranke predajcu a oni mi potvrdili postupenie reklamacie vyrobcovi dna 30.10. (predpokladam ze 28.10. povazujem za den zaciatku reklamacneho konania?) - "Dobrý den, Vaše reklamace byla I s fotografiemi poslána výrobci, budu Vás o řešení informovat. Děkuji."
Potom nastalo ticho a dnes (25.11.) mi pisala ze 2.12. (32 den od zacatia reklamacie) mi posielaju technika na posudenie. V ten den som ja na sluzobke a pisal som ze nech pride o den neskor, naco mi odpisala nasledovne - "To Vám nemohu potvrdit, je to zahraniční technik a pokud tento termín odmítnete , dají náhradní oni sami a později. Mjaí trasy a plánují si sami."
Moja otazka - mozem odstupit od zmluvy k 1.12. s tym, ze moja reklamacia nebola vybavena v zakonom stanovenom case (30 dni) podla § 18 ods. 4 zákonne ochrane spotrebiteľa a uplatňujem si podľa § 623 ods. 1 zakonníka, právo na zrušenie kúpnej zmluvy a vrátenie peňazí?
Dakujem za kazdu radu.
Naposledy upravil Minom1 : 25.11.15 at 12:41