Zavrieť

Porady

Stavba firemnej budovy

Prosím o radu ako účtovať výdavky na stavbu firemnej budovy v jednoduchom účtovníctve. Potrebovala by som poradiť hlavne, či treba rozdeľovať výdavky na plynovú, elektrickú a vodovodnú prípojku, alebo je to možné odpisovať jednou sumou spolu s budovou. Síce to je nevýhodnejšie, lebo budova sa odpisuje dlhšie ako prípojky, ale je to praktickejšie, lebo niekedy je zložité presne rozčleniť, ktoré výdavky k čomu presne pripadajú /zvlášť pri faktúrach za stavebný dozor a za stavebné práce dodávateľskej firmy, ktorá nám fakturuje práce mesačne, takisto neviem rozčleniť všelijaké poplatky, ktoré sme museli zaplatiť pri územnom rozhodnutí a stavebnom povolení na začiatku vybavovania povolení/. Poraďte mi nejaké praktické rady, ako na to, hlavne tí, ktorí ste už o tom účtovali v jednoduchom účtovníctve. Budem vďačná za každý názor.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Stavba firemnej budovy

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.