Zavrieť

Porady

Da sa podat staznost na postu kvoli nedoruceniu zasielky?

Chcel by som spresnit moj problem.

Mam na poste v Bratislave P.O.Box cez ktory preberam postu. Tento P.O.Box kontrolujem raz tyzdenne.

Posta (pokial viem) ma povinnost ma oboznamit "zltym" papierom v P.O.Boxe o zasielke ktora je dorucena do vlastnych ruk alebo poslana doporucenim.

Dnes som sa dozvedel ze som mal dostat (velmi dolezity list od policie) list do vlastnych ruk. Ked som siel na postu, mi povedali ze list bol doruceny uz pred 20timi dnami, a ze po lehote (18dni) ho poslali spet odosielatelovi. Ked som sa spytal, preco som si pri tyzdnovej kontrole P.O.Boxu ktora sa za tych 20 dni stala 3x nenasiel ziadny papier o ulozeni zasielky, pracovnicky sa odvolali na "minuty papier".

Da sa na toto nejak stazovat voci poste? Ako ma mat potom clovek spolahlivost na SK Postu?

Platim si sa vyuzivanie P.O.Boxu, a nedostavanm sluzby za ktore som si zaplatil, a dovod je zevraj "minuty papier".

Minimalne raz do mesiaca sa mi stane, ze v P.O.Boxe najdem postu, ktora nepatri mne, a patri boxu nad- alebo podomnou. Tuto postu ako spravny obcan vratim v okienku postarkam spet, so slovami ze to nieje moje. Cudujem sa ze to postarkam nieje trapne.

Este by som chcel dodat, ze toto nieje jediny pripad, kedy som si nenasiel papier o ulozeni zasielky v P.O.Boxe, ale nastastie som sa vzdy osobne "pre istotu" spytal ci nieco nieje v "doporucenom priecniku", a dostal som list ktory bol na poste uz dva tyzdne. Bohuzial tieto posledne tri tyzdne som sa na toto nepytal, a preto som nedostal list ktory mi mal prist.

Otazka je polozena vyssie.

Vopred dakujem za rady/odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Samozrejme ako kazdy dodavatel sluzby, aj posta musi mat reklamacnyt poriadok a prijimat reklamacie.
    Je to sice v tomto pripade boj so sedemhlavym drakom, ale podat staznost ci reklamaciu by bolo velmi vhodne. Nevidim dovod platit za sluzby, ktore nedostavas.
    A kazdy problem ries pisomne, reklamus, fot si cudzie zasielky, odvolavaj sa, ziadaj zlavy za sluzby, kedze ich posta nie je schopna dodat tak ako deklaruje.

    http://www.posta.sk/potrebujem/podat-reklamaciu

    Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

    Mária27
    Ak máš P.O.BOX, nejaké oznámenie (nemusí žlté) si mal dostať, môžeš sa sťažovať.

    Podľa poštových podmienok http://www.posta.sk/subory/36961/pos...tatny-styk.pdf
    bod 16.1.b)
    Odovzdávacím miestom zásielok môže byť:
     P.O.BOX, Out BOX, BalíkoBOX,
     priehradka pošty (Post BOX, zásielky adresované poste restante, zásielky adresované „Na poštu“).

    Podľa bodu 16.11.
    Písomné oznámenie o uložení zásielok na pošte nezanecháva SP pri zásielkach adresovaných poste restante, zásielkach dodávaných prostredníctvom Post BOXu, zásielkach adresovaných „Na poštu“ a zásielkach dodávaných do BalíkoBOXu.

    Da sa podat staznost na postu kvoli nedoruceniu zasielky?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.