Zavrieť

Porady

účtovanie realitnej kancelárie

Realitná kancelária vykupuje nehnuteľnosti, ktoré neskôr predáva. Ako správne účtovať:
1. výkup nehnuteľnosti (v prípade, že sa predáva v nezmenenom stave aj v prípade, že sa rekonštruuje)
2. rôzne náklady spojené s nehnuteľnosťou: notárske poplatky, daň z nehnuteľnosti, poistné nehntueľnosti, spotreba energii, platby do bytového družstva, vypratanie nehnuteľnosti, maľovanie, a pod .... považuje sa to za náklady spojené s obstaraním nehnuteľnosti alebo je to priamo náklad firmy?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    účtovanie realitnej kancelárie

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.