Netreba zabudat ani na "snobizmus" a malomestiacke uvazovanie vacsiny zakaznikov. Uplne inak vnimaju zivnostnika, sro a akciovku. Jednoducho zivnostnik je pre nich obycajne stelesnenim chudaka, ktory sa snazi rozbehnut nejake skromne podnikanie a mozno nema nejake velke ambicie. S.r.o. je uz akasi zaruka vacsej istoty, (aj ked de facto opak je pravdou) ekonomickej sily, odbornosti a tradicie. Akciovka - to je bozstvo, na ktore vacsina firiem nikdy nedosiahne - synonymum uspesnosti, sily, casto v medzinarodom meradle.
Samozrejme taketo uvahy nemaju ziaden realny zaklad, je to cisty snobizmus, ak niekto podnika ako zivnostnik, predstavuje to vacsinou ochotu poctivo podnikat, postarat sa sam o seba a rucit dokonca celym svojim majetkom. Nejaka narychlo upecena eserocka moze byt znacne rizikovy partner. Ale v psychologii ludi je to jasne definovane tak, ako som napisal vyssie. Tazko s tym niekto nieco urobi.