Píšeš o prvom volaní a o probléme s "videním". Zrejme máš na mysli použitie videa.
Keď ťa druhá strana vidí, to znamená, že prenos z tvojej kamery je dobrý, nemusíš preinštalovávať kvôli tomu ovládače webkamery. Druhu stranu nevidíš ty - ale na to prakticky nemusíš mať inštalovanú webkameru vôbec a môžeš ho vidieť - teda problém môže byť u druhej strany. Najlepšie na odskúšanie, kde je chyba, je spojiť sa s tretím účastníkom - keď budú prenosy v poriadku, chyba je u druhej strany, keď bude rovnaký problém, chyba je u teba...
Čo sa týka inštalácie najnovších verzií (najmä beta verzií) - s tým nemám zrovna najlepšie skúsenosti - vyskytujú sa v nich veľakrát nedostatky. Keď treba odskúšať hardware (v prípade jeho problémov), osvedčilo sa mi nainštalovať vždy poslednú stabilnú verziu programu....