adriana.ferdova@gmail.com Tych predavacov myslim svojich zamestnancov aby nemali zajacie umysli a nezacali podnikat v podobnom tak lahucko co ja som dlho zhanala. ani mne nikto nepomohol a nedal mi ziadne typi na slady odkial nosit. Zato mi je divne ze ine podone obchodiky ako mam ja maju neiktory tovar rovnaky a z toho isteho skladu ako ja este som ich v sklade aj stretla a v obchode svojom potom maju na tovare odlepeneho povodneho dodavatela a maju len svoje logo a adresu hoci v zakone o ochrane spotrebitela je pisane ze sa nesmie vyrobca dovozca distributor a pod prelepovat prebalovat a inka menit. Tak ako to robia ze sa k tomu potom bezny zakaznik nevie dostat keby si chcel ovorit svoj obchod. Aj aj chcem byt chranena pred chytrakmi .
... Každý občan, aj Tvôj zamestnanec má právo podnikať a keď sa rozhodne,že bude podnikať v rovnakom smere ako Ty, tomu nezabrániš.
V dnešnej dobe, keď stačí na google.com zadať kľúčové slovo do vyhľadávača nájdeš aj nemožné. Nie je problém v Poľsku nájsť dodávateľa, keď je ich tam ... no každý poliak je "handlér" a veľkoobchodný centrum v Lódzi inzeruje aj v našich časopisoch, chodia na výstavy do Česka, na Slovensko, ... maďarský obchodníci tiež sa tlačia na Slovensko a hľadajú odberateľov ... a môžno, že oslovia práve Tvojho konkurenta ...
To, že niektorý malopredajca dá na tovar predávaný vo svojom obchode inú visačku, to im ide len o image, štýlovosť ... uznaj inak vyzerá na výrobku visačka napr. Boutique Carmen ... ako nejaké čínske znaky či poľský alebo maďarský text ... ale nemôže vo výrobku vymeniť textilnú etiketu daného výrobcu a dať tam svoju, to jednoducho nie je možné. ... existujú zákony, nariadenia, vyhlášky, ktoré predajcom prikazujú mať označenie výrobkov, návod na použitie, upozornenia po slovenský, takže ak na ten výrobok dáš nejaké upozornenie resp. návod na použitie v slovenskom jazyku, tam musíš uviesť výrobcu a potom svoju firmu ako distribútora na Slovensku, jednoducho si nemôžeš prisvojiť nejaký výrokok za svôj s tým, že na ňom všade uvedieš len svoju firmu.
adriana.ferdova@gmail.com ...vlastne by nebolo zakaznikom a predavacom jasne odkial mam tovar...
...mala si na mysli aj zákazníkov, preto som reagovala tak, ako som reagovala.