Zavrieť

Porady

Spanie počas pracovnej doby

Dobrý deň, poprosím o radu ako presne napísať pokarhanie zamestnancom, ktorí spali počas pracovnej doby. Ich mladší kolega ich odfotil a fotky dal šéfovi. Nakoľko sme až včera posielali júnové doplatky výplat, dal im hneď znížiť hodinovú sadzbu o 3eurá. Existuje nejaký prepísaný formát pokarhania? Ďakujem za rýchlu odpoveď.
Usporiadat
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

melbak Pozri príspevok
[/S]


dakujem vam za tieto prispevky, tak som sa pobavila, ze az, pretoze pri citani ma prve napadlo to iste, ze ten "fotograf" tiez nerobil to co mal, mozno aj tomu treba vysvetlit napln jeho prace
Ja si tiež myslím, že ten fotograf postupoval velmi nemorálne, ja neviem, ale podľa mňa sa toto nerobí- všeličo som zažil, ale k takemuto niečomu by som sa nikdy neznížil-fakt sa toto nerobí a mladý fotograf sa može hanbiť...
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Paula Pozri príspevok
Navrhujem radšej zabiť a zakopať !
S týmto moc nesúhlasím- to by bol moc tvrdý trest...Toto zasa až nie...
0 0
mzdarka renca mzdarka renca

mzdarka renca je offline (nepripojený) mzdarka renca

marjankaj Pozri príspevok
Nemohla by si to upresniť, prípadne pridať tie fotky? To naozaj spali alebo "spali" ( kolega s kolegyňou, príp. iné kombinácie)? Aby sme boli v obraze.
0 0
mzdarka renca mzdarka renca

mzdarka renca je offline (nepripojený) mzdarka renca

zuzanadv Pozri príspevok
baby, prepáčte, váš názor ma udivuje....
Paulínka to nemyslela zle, bolo to myslené zo srandy
0 0
bv_alexandra bv_alexandra

bv_alexandra je offline (nepripojený) bv_alexandra

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Ja si tiež myslím, že ten fotograf postupoval velmi nemorálne, ja neviem, ale podľa mňa sa toto nerobí- všeličo som zažil, ale k takemuto niečomu by som sa nikdy neznížil-fakt sa toto nerobí a mladý fotograf sa može hanbiť...
No ja pridám z vlastnej skúsenosti, zci medzi sebou si mysleli že pre srandu, odfotia tích druhých. Tiež to bolo cez prac. dobu. A ptom ešte stále v zmysle srandy to chceli ukázať šéfovi. To veru šéf to už ako srandu nezobral, a "karné"/napomenutie/ bolo na stole.
Ale je pravda že ho dostali všetci zainteresovaní.
A už tu nerobme mrník bo nás niekto za to zhreší
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

zuzanadv Pozri príspevok
prosím ťa čo robíš na porade???? fotky sú potrebné pre môjho šéfovi a nie tebe!!!!
Zuzka, nechápem o čo ti ide- plat im spatne na základe toho nemožeš znížiť a navyše je diskutabilné ako tie fotky vznikli- zamestnanec sa može ohradiť, že može ísť o fotomontáž , či nešlo o srandu a ten zamestnanec to takto mohol zneužiť a pod.-takže neviem o čo ti ide...
A to kladivo fakt asi buchlo...
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

bv_alexandra Pozri príspevok
No ja pridám z vlastnej skúsenosti, zci medzi sebou si mysleli že pre srandu, odfotia tích druhých. Tiež to bolo cez prac. dobu. A ptom ešte stále v zmysle srandy to chceli ukázať šéfovi. To veru šéf to už ako srandu nezobral, a "karné"/napomenutie/ bolo na stole.
Ale je pravda že ho dostali všetci zainteresovaní.
A už tu nerobme mrník bo nás niekto za to zhreší
Prednedávnom vyhodili jedného redaktora z Novy- zo srandy nahral cez pracovnú dobu nejaké video, čo nemal nahrať a vyhodili ho v momente...
0 0
účtovník 007 účtovník 007

účtovník 007 je offline (nepripojený) účtovník 007

To by som aj ja chcela občas vedieť. ...viac

zuzanadv Pozri príspevok
tak s týmto nesúhlasím. je to šikovný chalanisko, ktorý dopláca na ich lenivosť, pretože pracujú ako trojica a tým, že chodia omnoho skôr do roboty ako si píšu na smenovke, šéf strháva hodiny aj jemu. sám si požiadal o preloženie do inej partie.
Myslela som si, že je to takto, preto som v tomto duchu napísala aj príspevok.

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Ja si tiež myslím, že ten fotograf postupoval velmi nemorálne, ja neviem, ale podľa mňa sa toto nerobí- všeličo som zažil, ale k takemuto niečomu by som sa nikdy neznížil-fakt sa toto nerobí a mladý fotograf sa može hanbiť...
Všetci, čo tu píšete o morálke fotografa, by ste sa mali zamyslieť. Odfotiť si na mobil spiaceho kolegu, na ktorého doplácam, a ktorému inak neviem dokázať, že je darebák, nepokladám za nemorálne. Možno by ste mali skúsiť napríklad mesiac okopávať vinohrad v trojici. Vy budete poctivo kopať 8 hodín a kolegovci iba 2. Ostatné si pospia. Asi sa budete veľmi tešiť rovnakej výplate, prípadne sankcii za slabý výkon.
0 0
TinkiDinki TinkiDinki

TinkiDinki je offline (nepripojený) TinkiDinki

Ja sa domnievam že toho fotografa odsudzujú hlavne "worko-spáčoholici" ale Ste sa ukázali. Ináč pri nezávislom pohľade na vec je odfotenie protizákonné, ale len vtedy ak sa nejedná o odfotenie trestného činu. Vraj je už dovolené odfotiť aj spiaceho policajta v službe. No a tí zamestnanci porušovali zákony tým že spali. A ešte jedno ustanovenie ZP porušili "zamestnanec je povinný nastúpiť do práce riadne odpočinutý". Majú šťastie že neboli vodičmi napr. autobusu - to by ich trestali iné orgány a iný trest. Žeeee.
0 0
Hepi Hepi

Hepi je offline (nepripojený) Hepi

obyčajná vydatá žena
Ja mám tiež skúsenosť so spaním na pracovisku. Ešte za čias -izmu som pracovala vo výpočtovom stredisku. Šéf sedel na stoličke, ktorú si mohol nahnúť, oprieť o stenu a rozjímať. Keď raz rozjímal hlbšie, ozval sa rachot a už sme ho videli ako sa hrabal spod stola. Smiať sme sa mohli až potom neskoršie. No ale gól bol, keď zaspala aj jedna p.inžinierka-programátorka. Keď sme na to, my operátorky, upozornili šéfa, ten vzhľadom k tomu, že aj na neho tie driemoty prichádzali dosť často, nám odpovedal, že oni majú iba zatvorené oči a pritom rozmýšľajú, teda pracujú. Takže od toho času, keď vidím kolegyňu ako jej klesá hlava na stôl viem, že tuho rozmýšľa a nechám ju a nebudem ju predsa fotiť. No povedzte, nemám pravdu?
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

TinkiDinki Pozri príspevok
Ja sa domnievam že toho fotografa odsudzujú hlavne "worko-spáčoholici" ale Ste sa ukázali. Ináč pri nezávislom pohľade na vec je odfotenie protizákonné, ale len vtedy ak sa nejedná o odfotenie trestného činu. Vraj je už dovolené odfotiť aj spiaceho policajta v službe. No a tí zamestnanci porušovali zákony tým že spali. A ešte jedno ustanovenie ZP porušili "zamestnanec je povinný nastúpiť do práce riadne odpočinutý". Majú šťastie že neboli vodičmi napr. autobusu - to by ich trestali iné orgány a iný trest. Žeeee.
POZOR POZOR- nemýl si to- to že niekto spí v robote-nieje žiadne porušenie zákoná- trestný poriadok niečo také nepozná...
0 0
majoneza majoneza

majoneza je offline (nepripojený) majoneza

veronikasad Pozri príspevok
Záleží na to, čo si určíš v pracovnom poriadku ako hrubé porušenie pracovnej disciplíny.
Ak by išlo o nočného strážnika, určite sa to môže považovať za hrubé porušenie pracovnej disciplíny, najmä ak by dolo v tom čase napr. k nejakej krádeži ...
Co ked je mala firma a nemame na papieri pracovny poriadok? Jednoducho sa neda nikoho vyhodit? Ak ano, asi by som mal nejaky poriadok napisat.
0 0
marjankaj marjankaj

marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj

I am a man
Všetci, čo tu píšete o morálke fotografa, by ste sa mali zamyslieť. Odfotiť si na mobil spiaceho kolegu, na ktorého doplácam, a ktorému inak neviem dokázať, že je darebák, nepokladám za nemorálne. Možno by ste mali skúsiť napríklad mesiac okopávať vinohrad v trojici. Vy budete poctivo kopať 8 hodín a kolegovci iba 2. Ostatné si pospia. Asi sa budete veľmi tešiť rovnakej výplate, prípadne sankcii za slabý výkon.[/QUOTE]

Takže ak by nespal a poctivo okopával, ale okopal by napr. jednu štvrtinu z toho čo obidvaja spolupracovníci.(napr. bolela by ho ruka) Tak by dostal zaplatené rovnako? Tí ostatní si určite budú myslieť, že na neho nedoplácajú. Urobí sa 1+1+1/4=2,25 práce a odmena sa podelí rovným dielom.
0 0
účtovník 007 účtovník 007

účtovník 007 je offline (nepripojený) účtovník 007

To by som aj ja chcela občas vedieť. ...viac
marjankaj Pozri príspevok
Takže ak by nespal a poctivo okopával, ale okopal by napr. jednu štvrtinu z toho čo obidvaja spolupracovníci.(napr. bolela by ho ruka) Tak by dostal zaplatené rovnako? Tí ostatní si určite budú myslieť, že na neho nedoplácajú. Urobí sa 1+1+1/4=2,25 práce a odmena sa podelí rovným dielom.
Myslím, že morálka zamestnancov nebola v zadaní, iba sa tu akosi mimochodom vyskytla. Takže sme. Mne len vadí ten pohľad. Mladý je bonzák, prehrešok ťažkého kalibru. Drichmajúci zamestnanec je vlastne obeť.
Založte si živnosť, zamestnajte ľudí a kľudne ich nechajte spať aj celú pracovnú dobu. Budú vás milovať.
0 0
marilyn30 marilyn30

marilyn30 je offline (nepripojený) marilyn30

Mám 30 rokov, pracujem ako mzdový účtovník v Žiline. ...viac
no vždy sa nájde medzi kolegami nejaká dobrá duša...
0 0
wagner wagner

wagner je offline (nepripojený) wagner

TinkiDinki Pozri príspevok
Ja sa domnievam že toho fotografa odsudzujú hlavne "worko-spáčoholici" ale Ste sa ukázali. Ináč pri nezávislom pohľade na vec je odfotenie protizákonné, ale len vtedy ak sa nejedná o odfotenie trestného činu. Vraj je už dovolené odfotiť aj spiaceho policajta v službe. No a tí zamestnanci porušovali zákony tým že spali. A ešte jedno ustanovenie ZP porušili "zamestnanec je povinný nastúpiť do práce riadne odpočinutý". Majú šťastie že neboli vodičmi napr. autobusu - to by ich trestali iné orgány a iný trest. Žeeee.
Iba dodám - ozaj tí zamestnanci spali? Alebo si to tiež iba dohodli, že ich odfotí ako spia a mladý to zneužil a bonzol to šéfovi. Boli ste tam? Je to tak, ako to podal mladý? Nebola to pomsta? To by bolo treba riadne prešetriť. Ja mám takých bonzáckych fotiek dosť a nikdy som ich nepoužila.
0 0
wagner wagner

wagner je offline (nepripojený) wagner

poslancom kúpia ešte aj ležadlá a tí spia za peniaze daňových poplatníkov. Pošlite ich spať tam

<!--HL_START-->Parlament nakúpi nábytok aj ležadlá za 227 tisíc<!--HL_END-->


05.08.2009 18:13
<!-- DISKUSIA -->Diskusia (3) | <!-- FACEBOOK --><LINK href="http://img.topky.sk/zivot/126055.jpg" rel=image_src><SCRIPT>function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('htt p://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeU RIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width= 626,height=436');return false;}</SCRIPT><STYLE>html .fb_share_link { padding:2px 0 0 20px; height:16px; background:url(http://static.ak.fbcdn.net/images/sh...on.gif?8:26981) no-repeat center left; }</STYLE>Zdieľaj na Facebooku | <!-- GALERIA -->Galéria | <!-- NAPISTE NAM -->Pošlite tip
<!--HL_START-->BRATISLAVA - Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky by mala dostať nový nábytok. Podľa Vestníka verejného obstarávania Kancelária NR SR prijala len jednu ponuku.<!--HL_END-->


Tú dala bratislavská firma Drevona Slovakia, s.r.o., s ktorou už kancelária podpísala zmluvu minulý mesiac. Hodnota zákazky je 227 235 eur, uvádza sa vo vestníku. Podmienkou úspešného obstarávania bola ekonomicky najvýhodnejšia ponuka. Kancelária plánuje kúpiť okrem nových kresiel, konferenčného nábytku a ďalšieho iného nábytku aj rozkladacie ležadlá, záhradný nábytok či nábytok do spálne.<!--HL_END-->
Foto: SITA, <!--
--><!--
-->Zdroj: SITA
<!-- eTarget ContextAd End --><STYLE> .etarget .selfpromo { display: none; } .etarget { font-size: 95%; } </STYLE>
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

Hepi Pozri príspevok
Ja mám tiež skúsenosť so spaním na pracovisku. Ešte za čias -izmu som pracovala vo výpočtovom stredisku. Šéf sedel na stoličke, ktorú si mohol nahnúť, oprieť o stenu a rozjímať. Keď raz rozjímal hlbšie, ozval sa rachot a už sme ho videli ako sa hrabal spod stola. Smiať sme sa mohli až potom neskoršie. No ale gól bol, keď zaspala aj jedna p.inžinierka-programátorka. Keď sme na to, my operátorky, upozornili šéfa, ten vzhľadom k tomu, že aj na neho tie driemoty prichádzali dosť často, nám odpovedal, že oni majú iba zatvorené oči a pritom rozmýšľajú, teda pracujú. Takže od toho času, keď vidím kolegyňu ako jej klesá hlava na stôl viem, že tuho rozmýšľa a nechám ju a nebudem ju predsa fotiť. No povedzte, nemám pravdu?
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

Taká nevinná téma a toľko konštrukcií.... teraz čo, neviem, či sa mám smiať alebo plakať alebo čudovať...

P.s. Niektoré príspevky ma fakt pobavili...
0 0
Stanislav 1975 Stanislav 1975

Stanislav 1975 je offline (nepripojený) Stanislav 1975

Ale ja neviem, prečo sa rozčulujete, že si niekto raz zdriemol, mohlo mu byť zle , alebo sa mu točiť hlava, alebo podobná nepríjemnosť-može sa stať všeličo- a my nevieme ako to bolo, tak prosím vás nesúďme
A keď niekto dostane v práci hnačku a 2 hodiny sedí na wc-ku a nepracuje-tiež ho budeme súdiť???- a vobec to nemyslím zo žartu- može sa to stať...

Kto si bez viny-hoď kameňom...
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať