Zavrieť

Porady

Cyklomobil SK!!! Hľadáme sponzora prototyp je funkčný!Poradte.

Ahojte poraďáci.
Prosím vás, poradte na koho sa obrátiť s vynálezom ktorý odhadujem je bezkonkurenčný...
Sedíte si v zateplenej kabíne, kúrite si vlastným telom a šlapete,jar leto, jeseň aj zima,do kopca aj z kopca!!!Je to na štyroch kolesách!Kotúčové brzdy, 8 prevodov, rádio,späťáky, zadný kufor...je to sila!!!
Konštruktér by to chcel ešte vylepšiť a potom začať vyrábať hoci aj sériovo...
Možno v inom štáte na tom nezáleží!!!Poradte, každá rada dobrá...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    vercim je offline (nepripojený) vercim

    vercim
    Lepšie by bolo, keby si všimli Vás a obracali sa na Vás - spropagovať sa - čo tak napríklad taká cesta "okolo sveta" s náležitou reklamou na CYKLOMOBILE? Tá cesta okolo sveta je nadsadená, ale niečo podobné, ak je vynález taký dobrý, myslím, že si ho niekto určite všimne a trocha rozruchu okolo toho v éteri, možno jazda "pre nejakú myšlienku", ktorá by súvisela s dobročinnou akciou - napr. vyzbierať peniaze pre určitú skupinu znevýhodnených ľudí a výsledok sa s najväčšou pravdepodobnosťou dostaví. Viem, chce to sponzorov na začiatok, ale ak ide niekto za svojím cieľom, dokáže to.

    caco je offline (nepripojený) caco

    caco
    dusan333 Pozri príspevok
    Ahojte poraďáci.
    Prosím vás, poradte na koho sa obrátiť s vynálezom ktorý odhadujem je bezkonkurenčný...
    Sedíte si v zateplenej kabíne, kúrite si vlastným telom a šlapete,jar leto, jeseň aj zima,do kopca aj z kopca!!!Je to na štyroch kolesách!Kotúčové brzdy, 8 prevodov, rádio,späťáky, zadný kufor...je to sila!!!
    Konštruktér by to chcel ešte vylepšiť a potom začať vyrábať hoci aj sériovo...
    Možno v inom štáte na tom nezáleží!!!Poradte, každá rada dobrá...
    asi ťa sklamem ,ale bikov na 3-4 kolesách je spústa a aj z výborným dizajnom.všetko je to o cene a čo zato môžeš ponúknuť

    Zewa je offline (nepripojený) Zewa

    Zewa
    myslis nieco taketo? http://www.innovatech.sk/sk/termeklistazo/21

    na Slovensku hlavne nie su pre cyklistov podmienky, ani legislativne a ani realne - chod sa pozriet do Danska, alebo Holandska, ake tam maju moznosti na pouzivanie bicyklov...a druha vec, Slovac je leniva a potrebuje sa pretrcat v co najdrahsom a najvacsom aute, aby susedovi ukazal ze ma vacsieho ...

    ale drzim palce, snad sa par nadsencov najde!

    Ferdosondo je offline (nepripojený) Ferdosondo

    Ferdosondo
    dusan333 Pozri príspevok
    Ahojte poraďáci.
    Prosím vás, poradte na koho sa obrátiť s vynálezom ktorý odhadujem je bezkonkurenčný...
    Sedíte si v zateplenej kabíne, kúrite si vlastným telom a šlapete,jar leto, jeseň aj zima,do kopca aj z kopca!!!Je to na štyroch kolesách!Kotúčové brzdy, 8 prevodov, rádio,späťáky, zadný kufor...je to sila!!!
    Konštruktér by to chcel ešte vylepšiť a potom začať vyrábať hoci aj sériovo...
    Možno v inom štáte na tom nezáleží!!!Poradte, každá rada dobrá...
    Takých "vynálezov" už bolo.
    Človek nie je dostatočne silný, aby mohol účinne poháňať takéto vozítko. Každá sranda, ktorá je zamontovaná pridáva na hmotnosti, nehovoriac o kabíne.
    Ale keď cheš, tak skús. Ja by som do toho nedal ani päť centov.

    troll je offline (nepripojený) troll

    troll
    2Ferdosondo, ten vynález naozaj existuje, vyrába sa a zdá sa, že človek je aj dosť silný na to, aby ho mohol účinne poháňať.

    Problém je skôr inde
    1. peniaze - takéto vozidielka stoja zhruba polovicu z toho čo nové malé auto - a ten kto to má, si radšej kúpi ojazdené auto.

    2. konzervatívnosť - nevieme si predstaviť voziť sa v tom - typické pre nás, obyvateľov Slovenska - niekedy je to výhoda, inokedy zase nevýhoda.

    3. už spomenuté podmienky - či na cyklochodníku alebo na ceste - všade s tým budeš zavadzať, pretože kým to bude málo rozšírené, budú ľudia na takéhoto "vodiča/cyklistu" hľadieť ako na exota. Pri dnešnom množstve áut by to v meste bolo hazardovanie so životom. Okrem toho do kopca to ide horšie (stráca výhody kvôli polohe jazdca) a u nás tých rovín až tak veľa nie je.

    Takže u nás uplatnenie bohužiaľ pomerne malé. Viem si predstaviť, že aj tak tvorcovia legislatívy, keď sa bude dať, tak budú využívaniu takéhoto vozidielka brániť.

    Ak by to stálo pár stoviek a dalo sa to reálne využívať bez ohrozenia, tak by som neváhal. V meste by to mohlo byť skvelé. Podnikanie s takýmito vozidielkami by sa však muselo začať asi aj s masívnou kampaňou vrátane vytvorenia požičovní a pod. Hlavne ale nie je možné hovoriť o bezkonkurenčnom vynáleze.

    dusan333 je offline (nepripojený) dusan333

    dusan333
    Ďakujem za vašu snahu, troll to vystihol... chvíľu mi trvalo kým som to strávil, ale realita na Slovensku je skutočne ešte taká aká je... mňa asi najviac ohúrilo to, že som osobne spoznal človeka,ktorý to sám naprojektoval a aj zostrojil, bez prístupu na internet, žiadne duševné pirátstvo...

    Tak nech sa vám teda aspoň darí...

    jumo je offline (nepripojený) jumo

    jumo
    Mna ako cyklistu by zaujimalo kolko to vazi a ake velke kolesa to ma. Taky bicykel strednej triedy vazi 12-14kg. Ak by ten Tvoj povoz mal 4 kolesa, tak by mal 2x vacsi valivy odpor. Ked vidim obcas ist niekoho na takej velkej trojkolke, tak sa vyslovene vlecie a vydava vela energie. Jedine to urobit sportovejsie ladene, kde by clovek sedel podobne ako napriklad na horskom bicykli. To uz vsak nie je az take pohodlie.
    A hlavne, ak idem na biku, tak na obrubnik si predne koleso "vyhodim" trhnutim riaditok hore a zadne proste prejde. S tym Tvojim by si musel pred kazdou prekazkou vystupit a vytiahnut si povoz na obrubnik. A hlavne ten odpor vzduchu!! Clovek pri jazde na bicykli vydava nejakych 60% energie na prekonanie odporu vzduchu. Ak by tam bola kabina a mal by si mierny protivietor, tak si skoncil. Tvoja rychlost by poklesla na max 10km/h.
    Viem o com hovorim, mam taky prives za bicykel pre dieta. Pri jazde po rovine za bezvetria idem do 20km/h co sa este da, ale staci mierny (naozaj mierny) protivietor a rychlost klesne na max 15km/h a to makam. Mne to az tak nevadi, pretoze chodime s detmi cca 10km trasy, tak si aspon zasporujem, ale bezny skoro netrenovany clovek zial nema sancu to utiahnut.
    A este nieco, tuto vec si nekupi nikto z panelaku, pretoze co? - pretoze to nema kde parkovat.
    Nechcel som Ta znechutit, ale bol som uprimny :-)

    troll je offline (nepripojený) troll

    troll
    jumo, tieto sú stavané na princípe rekumbentu. To skrýva odpoveď na všetky tvoje otázky a vyvracia všetky tvoje úvahy.
    Teda: oveľa nižší odpor vzduchu, oveľa menej vydanej energie na dosiahnutie rovnakého výsledku a podobne. Viď:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_bicycle

    jumo je offline (nepripojený) jumo

    jumo
    troll: ale on pise "Sedíte si v zateplenej kabíne" to co si Ty poslal su tzv. Lehocipedy, to je uplne nieco ine.

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    dusan333 Pozri príspevok
    Ahojte poraďáci.
    Prosím vás, poradte na koho sa obrátiť s vynálezom ktorý odhadujem je bezkonkurenčný...
    Sedíte si v zateplenej kabíne, kúrite si vlastným telom a šlapete,jar leto, jeseň aj zima,do kopca aj z kopca!!!Je to na štyroch kolesách!Kotúčové brzdy, 8 prevodov, rádio,späťáky, zadný kufor...je to sila!!!
    Konštruktér by to chcel ešte vylepšiť a potom začať vyrábať hoci aj sériovo...
    Možno v inom štáte na tom nezáleží!!!Poradte, každá rada dobrá...
    ...fakt sila ...
    Zewa
    na Slovensku hlavne nie su pre cyklistov podmienky, ani legislativne a ani realne - chod sa pozriet do Danska, alebo Holandska, ake tam maju moznosti na pouzivanie bicyklov...a druha vec, Slovac je leniva a potrebuje sa pretrcat v co najdrahsom a najvacsom aute, aby susedovi ukazal ze ma vacsieho ...
    Porovnávať Dánsko a či Holandsko ... krajiny , kde decku už po pôrode na prdel pripevnia bicykel , je trochu od veci ...

    Slovač nie je lenivá ... v širšom ponímaní postavila Prahu , Budapešť a aj Wiedeň...

    Nejde ani tak o legislatívu a možnosti ... veď aj u nás sa dá na bicykli preháňať ...
    Ide o spomínanú realitu ... Slovensko je hornatá krajina a tie vyššie uvedené je predsa samá rovina ...
    Spomínaná zima je tiež dôležitý aspekt ... dosť bicyklistov robí šarapatu v lete , v zime by jeden potreboval radlicu na takýchto exotov ...
    Hlavne , že vyhláška ..." prispôsobiť jazdu povahe a stavu vozovky ..." ....na vraždu zákon ....

    troll je offline (nepripojený) troll

    troll
    Jumo: práve ale na také "lehocipedy" sa zvyknú montovať kabínky a keď treba, tak si ju môže dotyčný konštruktér aj zatepliť . Hovoril som o princípe... a nechápem, čo je na tom "úplne iné", pretože mne sa práveže zdá, že to je ono. Neviem, či sa odkazy na konkrétne výrobky neberú ako reklama (nechce sa mi študovať pravidlá fóra), takže skúsime nejakými nekomerčnými odkazmi:
    http://www.alternativni-cyklistika.c...lny-velomobil/

    To je predsa presne popis toho, čo uviedol dusan333 - ak nie, tak prosím vysvetliť rozdiel.
    skúste napísať vo veci na tento email, ozciernyanjel@zoznam.sk možno budú mať záujem, nakoľko je to združenie ktoré sa venuje ekodoprave, treba im napísať podrobnejšie a aspoň dajaký nákres

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.