Zavrieť

Porady

Na predplatenej SIM karte mám mínus 50 eur

Ahojte, bola som na dovolenke a mám takýto problém. Chcela by som sa spýtať, či s tým má niekto skúsenosti a vie poradiť. Bola som na dovolenke v Čiernej Hore, išla som tam s tým, že mám predplatenú kartu a keď mi dojde kredit tak nemôžem volať ani ísť na internet. Inak by som si na to dávala pozor, ale bola som si proste istá že po vyčerpaní kreditu ma to stopne. Tam mi z ničoho nič mi prestal úplne fungovať mobil, nechcel sa prihlásiť do siete. Najskôr som myslela, že je to problém s čiernohorskou sieťou ale rovnaké to bolo keď som prišla domov. Nedalo sa mi volať, prijímať hovory, SMSky ani ísť na internet. Nakoľko ja som nemohla volať nikam a teda ani na infolinku, zavolala tam miesto mňa mama že čo sa deje. A tam jej povedali že som v zahraničí nahrávala obrázky na internet a som v mínuse cez 50 eur. Z práce som skúsila s O2 chatovať a pýtala som sa ich ako je to možné a prečo mi o tom nedali nijako vedieť, žiadna SMS, mail, pošta, nič, jednoducho mi zrušili kartu. Tam mi ani priamo neodpovedali a písali mi nejaké žvásty o tom koľko stojí MB v Čiernej Hore. Chcem od nich samozrejme odísť lebo toto nepovažujem za korektné jednanie. Odkedy ma odpojili prešli tri týždne a stále ma oficiálne neinformovali o tom prečo ma odpojili a ani neposlali nejakú faktúru alebo tak. Chcem sa spýtať, či to musím zaplatiť, nakoľko s predplatenou kartou by sa takéto niečo stávať nemalo. A či na mňa môžu poslať exekúciu ak ma nikdy oficálne ani nevyzvú to zplatiť. Mala som O2 fér. Vďaka.
Soňa K Treba pozrieť do Zmluvy, ako majú riešené služby v zahraničí. Ak si súhlasila s ich Obchodnými podmienkami, treba platiť. Tri týždne je krátka doba, neboj, oni prachy od Teba určite budú vymáhať.
vicktor Nerozumiem ze pri poklese kreditu na nulu sa nezablokovala SIMka.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Čím skôr zaplať, lebo ak dlh postúpia exekútorovi, bude ta to stáť podstatne viac.
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    jslancik nemá ešte čo zaplatiť... možno keby išla osobne do O2, tak by jej to vysvetlili, ale asi je to jednoduchšie riešiť cez poradu...
    veronikasad Pred nedávnom som videla na porade tému, keď z dlhu mobilneho operátora necelé euro bola exekúcia cez 500€.
    jslancik o tom žiadna pochybnosť, zaplatiť to má čím skôr.
    Gaaspi Presne toho sa bojím. Lebo mínus je mínus. Bezohladu na to či je to 50€ alebo 50 centov. Tak jasné že to idem zajtra hneď riešiť ale tak nič zlé na tom neni ak si troška popozerám či sa to aj iným stalo a ako dopadli.
    občasník to majú z tých facebookov, pokecov a iných oných, kde riešili všetky problémy sveta od pubertálnych vyrážok až po nezablokovanie SIM pri poklese kreditu na nulu v medzinárodnom roamingu
      zbaliť

    Gaaspi je offline (nepripojený) Gaaspi

    Soľmi chudobný, neschopný sa uživiť. Veľakrát nemám ani na kredit. ...viac Gaaspi
    Toto sa stalo aj mne na Tesco Mobile karte. Je to tiež sieť O2 takže asi to je podobné. A toto ma zaujíma z toho právneho hladiska že je to predplatená karta nie paušál takže tam ide o to aby uživatel nespravil sekeru. Tiež mi to kleslo do mínusu ale bojím sa že ak to nechám tak raz sa mi nečakane ozvú a budú pýtať.

    občasník je offline (nepripojený) občasník

    občasník
    čomu nerozumieš? jednoducho účtovanie v medzinárodnom roamingu nie je úplne online, teda tvoj "materský" operátor sa o niektorých tvojich výdavkoch dozvie až s nejakým časovým odstupom, preto nevie stopnúť kartu v okamihu, kedy sa ti minie tvoj kredit.

    Dobrá rada do života - pri čerpaní služieb nestačí myslieť si, že to funguje podľa teba. Na to sú VOP a cenník.

    Napr. vO2, nad ktorým sa tu zavdzušňujú, má každý zákazník automaticky aktivovanú službu DataLimit, kedy po prečerpaní 50 € príde k úplnému zablokovaniu služieb na SIM karte. Ak teda zahájila dátový prenos v Čiernej Hore, kde 50 MB (áno naozaj megabajtov, nie gigabajtov) dát stojí 5 €, tak služba pokračovala kontinuálne až do limitu 50 € a potom jej to úplne stopli. Je to len a len jej chyba, ona si mala zistiť všetky náležitosti o tom, ako to funguje v Montenegro a nie si niečo myslieť...

    https://www.o2.sk/podpora/roaming/datalimit

    A už ani nejdem písať o tom, že Čierna Hora nie je v EU, teda sa na ňu nevzťahuje EU regulácia, ceny volaní, správ a dátových prenosov sú teda diametrálne iné, ako v medzinárodnom roamingu v EU a navyše, platíš napríklad aj za prijatý hovor.

    Na zrušenú/zablokovanú kartu Ti nepríde ani SMS
    Naposledy upravil občasník : 13.01.24 at 09:43 Dôvod: doplnenia, opravy chýb

    Na predplatenej SIM karte mám mínus 50 eur

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.