Zavrieť

Porady

Má zákazník právo kričať na predavačku?

Dobrý deň,
dnes sa mi stala v práci nepríjemnosť. Pracujem v coop jednote za pultom. Prišiel zákazník a nepochopila som okamžite čo odo mňa chcel, lebo sa vyjadril nejasne. Nepovedala som mu ani slovo a začal po mne kričať a nadávať mi, že som zdrogovaná, retardovaná, spím, hluchá. Ja mu ma to žiaľ nemôžem nič povedať, lebo by to riešil na podniku a mohla by som mať z toho postih. Stalo sa to ráno a už je večer, ja som stále vyklepaná a vystrašená. Je možné sa nejako brániť voči tomuto typu zákazníka? Majú vôbec právo sa na nás predavačkách takto vybúriť? Za odpoveď ďakujem.
3 komentárov     zbaliť
buchač Má zákazník právo kričať na predavačku?
=======================
marjankaj Myslím, že žiadny zákon nezakazuje kričať na iného človeka. Stačí si pozrieť ako sa predvádza Matovič. A to je zákonodarca.
Nandrolon A hlavne hranica kričania je u každého jedinca iná :-)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Martuk je offline (nepripojený) Martuk

    omylný človek, ktorý sa rád nechá poučiť a občas má aj svojský pohľad na vec :-D ...viac Martuk
    bohuzial stava sa, ludia su rozni.

    Mas 4 moznosti, ako to vidim ja:

    1. zvyknut si a obrnit sa voci takymto jedincom, jednym uchom dnu, druhym von

    2. nabuduce upozornit zakaznika, ze ak sa bude chovat nevhnodne, pripadne agresivne, zavolas policiu

    3. vedeniu vysvetlit, co sa ti stalo a ako mas priste postupovat (ak na taketo pripady nemate internu smernice alebo ste neboli skoleni)

    4. hladat si inu pracu (ak je to mozne v ramci tvojich moznosti a oblasti, kde zijes)
    pavol54 asi nedal večer manželke acylpyrín proti boleniu hlavy, potom mal vysoký ráno tlak v hlavičke

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    1. Prišiel zákazník a nepochopila som okamžite čo odo mňa chcel, lebo sa vyjadril nejasne. Nepovedala som mu ani slovo...
    2. Je možné sa nejako brániť voči tomuto typu zákazníka?
    3. Majú vôbec právo sa na nás predavačkách takto vybúriť?
    =========================
    1. Ubudlo by z teba, ak by si sa opýtala znova na jeho požiadavku ?
    2. Samozrejme, že je možné brániť sa...sú rôzne spôsoby. Od toho slušného upozornenia až po vyprosenie si takého konania.
    Otázkou už len ostáva, čo by nasledovalo potom.
    3. Samozrejme, že žiaden zákazník nemá právo urážať predavačku.
    Ale ako zmeníš zákazníka, ktorému je všetko jedno ?
    Kľudne by som ti mohol dať linky na YT, že ako sa správajú zákazníci v tom "vyspelom" Západe...kde nie je žiadna zvláštnosť, ak klient obleje alebo šmarí do predavača jedlo/tovar.

    Je tiež ale v tejto súvislosti nutné podotknúť, že aj predavači sú rôzni a reagujú rôzne. Poniektorých by som na hodinu prepustil...

    Má zákazník právo kričať na predavačku?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.