Zavrieť

Porady

Zákazník si u nás spôsobil úraz

Našťastie sa to ututlalo. Ale vie mi niekto poradiť čo robiť ak si u Vás v predajni (prevádzke) niekto vytkne členok, zlomí nohu, ruku a pod. čo treba robiť ?
Príde sa na to, že dlážka nie je ako by sa patrilo.
Je nerovná, šmykľavá a pod. Napríklad štrková ako je to bežné v autobazároch.
Majú tam byť vyvesené neaké varovacie tabuľky, alebo ako by Ste to riešili aby boli paragrafy spokojné ???
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    luebchenko je offline (nepripojený) luebchenko

    žena - čo viac povedať treba :) ...viac luebchenko
    Upozornenie určite nezaškodí, ale asi by som sa poradila s dákym dobrým poisťovacím agentom - malá rada: existujú nielen priamy zástupcovia konkrétnej poisťovne, ktorí logicky vychvália svoju poisťovňu ale aj tzv. poisťovací makléri, ktorí by mali vedieť klientovi poradiť pre konkrétny problém tú najlepšiu poisťovňu. I títo samozrejme dostanú províziu od poisťovne, ktorej dohodia klienta ale pokiaľ viem, tie provízie sú spravidla rovnaké, takže nie sú nejak motivovaní uprednostňovať tú, či onú poisťovňu a keďže si chcú udržať klienta, riadia sa jeho záujmom. Ale samozrejme je to vždy o ľuďoch. Klienta to nestojí ani korunu navyše.

    Zákazník si u nás spôsobil úraz

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.