Ak by som už mal ísť do multilevel Marketingu, musel by som vedieť aký produkt budem ponúkať. Na základe produktu sa rozhodnite, či by ste boli schopná ho predať viac ľudom ako v rámci svojej rodiny a známych. S chladnou hlavou bez psychologického ovplyvňovania si zvážte, či by ste si aj vy ponúkaný produkt kúpili. Ešte raz opakujem, bez ovplyvňovania o jedinečnej príležitosti, kúpiť si tento predražený produkt napriek tomu, že podobný rovnako kvalitný produkt kúpite v každom druhom obchode za zlomok ceny. Mutilevel Marketing je jeden z možných spôsobov predaja. Môže sa vám však stať, že sa nejaký čas budete trápiť obvolávaním známych a ďalších potenciálnych zákazníkov a zistíte, že väčšinu ľudí už rozčuľuje bombardovanie podobnými ponukami.
Presne práve toho sa obávam...Nie som totiž ten typ, ktorý dokáže takto "bombardovať" ľudí...Jednoducho aj na základe vlastných skúseností viem, že ak človek niečo jednoducho nechce a nepozná, tak ľahko sa nedá na niečo nahovoriť. Tiež som sa už stretla s rôznymi predajcami a viem, aké to vie byť niekedy otravné. Nikdy som však nepracovala na podobnom systéme, nemám žiadne skúsenosti, preto som chcela vedieť trošku bližšie o čo sa asi jedná...