Zavrieť

Porady

Upraviť

Hlavné

Reklamácia v autorizovanom autoservise

Dňa 17.12.2012 sme si v autorizovanom servise Ford uplatnili reklamáciu EGR ventilu, nakoľko auto vykazovalo príznaky chyby, keď bolo treba danú súčiastku vymeniť. Auto nám stálo v servise niekoľko dní a vyjadrenie servisu bolo, že daná chyba sa neprejavila, ale chyba je úplne ná. Za diagnostiku motora sme museli zaplatiť aj ke´d sme si uplatňovalireklamáciu v rámci záruky. Sme presvedčení, že servis sa zachoval neférovo aby nám v rámci reklamácie nemusel vymieňat pokazenú súčiastku. mal ervis právo si účtovať za diagnostiku? ako postupovať ďalej, aby sme dosiahli opravu resp. výmenu danej chybnej súčiastky?

Diskusia miniPorady

    • Príspevkov 0
    Jang111111
    27.12.12 13:53 Choď na posledný príspevok
Diskusné témy 1 z 1