Zavrieť

Porady

výpočet novej dovolenky

Dobry den, prosím vás o radu pri výpočte novej dovolenky.Som učitelka moment. na MD, do prace sa po troch rokoch MD+RD vraciam 27.7.2015, do septembra si budem čerpať staru dovolenku a naša mzdárka mi vypočítala novú dovolenku 25dni(zo 45dni) ktoré si možem čerpať po odpracovaní 60 dní. Je to pravda, že z novej dovolenky mám nárok iba na 25 dní(zo 45dni) do konca roka? Kamaratka ked sa vrátila z MD mala nárok na 35dní (zo 45).novej dovolenky, prosím vás ako to vlastne je? Dakujem pekne za odpoved.
9 komentárov     zbaliť
veronikasad doplň presné obdobia materskej a rodičovskej dovolenky a dátum nástupu do práce v roku 2015
veronikasad "starej" dovolenky ti kolko mzdárka vypočítala ?
arpisko nastup na MD 3.7.2012 do 26.2.2013(MD),od 27.2.2013 RD až do 26.7.2015 nastup do práce 27.7.2015
pred nastupom na MD som si vyčerpala 43 dní dovolenky
mzdárka mi vypočítala "staru" dovolenku 5 dní...+ 25 dní novej (po odpracovaní 60 dní)....je to správne prosím?...Dakujem
veronikasad Pred nástupom na MD si čerpala celú dovolenku za rok 2012 ? Vznikol ti nárok na 45 dní, ak si nebola na PN-ke viac ako 100 prac.dní..
Za rok 2013 ti vznikol nárok na 1/12 ročného nároku (MD trvala 41 prac.dní) = 4 dni
arpisko Ano, čerpala zostali mi tam len 2 dni, ja som v podstate mala isť na PN, ale mzdarka mi vravela že môžem si môžem čerpať tak som si vyčerpala.Skor tá nova sa mi nepozdáva 25 dní?Vravela mi, že z novej mam narok na 25 dní akodpracujem 60 dní..do konca roka....Dakujem pekne za pomoc
veronikasad Krátenie novej dovolenky nie je v súlade so Zákonníkom práce
arpisko to naozaj, môžem s týmto argumentovať?....a to mam narok na celu dovolenku? 45 dní?
veronikasad spýtaj sa mzdárky ako k nároku 25 dní prišla. Správny výpočet máš v komentári pod príspevkom od tweety = krátenie o 3/12 ročného nároku (za predpokladu, že odpracuješ 60 dní, do čoho sa počíta aj čerpanie dovolenky)
arpisko o.k. diky moc tak som zvedavá čo mi povie...
Pravidlá a tipy