Zavrieť

Porady

Ako požiadať o pedagogickú prax? Denník praxe, denníky príprav.

Dobrý deň,

chcela by som sa spýtať, ako sa žiada o pedagogickú prax. Skúšala som mailom, ale nikto sa neozval. Som pracujúca a študujem ďiaľkovo, nemám moc voľného času behať po školách a potrebujem 2 jednodňové pozorovacie praxe v 2 zariadeniach a 1, kde už smiem zasahovať do výuky, ale nemám poňatia ako sa o také praxe žiada. Mám napísať oficiálne listy školám? Alebo sa stačí zastaviť v nejakej škole a u riaditeľa alebo u koho? Neviem či má zmysel písať oficiálnu žiadosť, kedže prax potrebujem iba 6 hodín v jednom zariadení? Som poriadne zmätená v tejto otázke. A mám ešte otázku na to, čo presne pri vykonávaní praxe sa myslí pod pojmom denník praxe a prípravy.
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    viktorviktor je offline (nepripojený) viktorviktor

    viktorviktor
    zdá sa, že si budeš musieť nájsť čas, uplatniť vytrvalosť a pokoj, /skús vyhľadať - Cvičné školy pre pedagogickú prax -/

    Z výskumov, ktoré boli realizované načrtávame podstatné zistenia:
    Školy, dnes s tzv. právnou subjektivitou, majú právo neprijať študentov – praktikantov, čo aj robia! Takže v prípade, že fakulta nemá „osvedčené“ a spolupracujúce cvičné školy, .....http://www.skvelarodina.sk/cvicne-skoly/