Zavrieť

Porady

SZČO o 1.7. (+odvody)

Ahojte, potrebujem poradiť.


Od 1.7. 2005 budem SZČO a potrebujem informácie aké odvody (a koľko) budem musieť odvádzať.
Viem že by to malo byť do ZP (910 Sk) a treba ešte niečo platiť (+dobrovoľne)? A dane?

Budem podnikať v zabehnutej firme ale som v týchto veciach začiatočník a nemám v tom jasno. Nejdem podnikať popri zamestnaní.
Opravedlňujem sa ak je tu už taká istá téma ale nič podobné som nenašiel.

Ďakujem.


Edit: opravený názov témy
Naposledy upravil Sevrin : 27.06.05 at 20:36
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zuziana je offline (nepripojený) Zuziana

    Zuziana
    Takže píšeš správne 910 ZP - oznamovacia povinnosť do 8 dní, SP môžeš platiť dobrovoľne, nemusíš - oznamovacia. Ak sa rozhodneš platiť - budeš platiť odo dňa prihlásenia. Daňový úrad - registračná povinnosť do 30 dní. Da´budeš platiť až po ukončení zdaňovacieho obdobia - teda do 31.3,2006.

    Muška je offline (nepripojený) Muška

    Muška
    Sevrin,
    ak si do 1.7. 2005 nepodnikal /tzn., že si ani nemal Živnostenské oprávnenie/ tak, budeš platiť iba na ZP 910,- Sk.

    Na SP nemusíš platiť, ale môžeš dobrovoľne , ktorékoľvek poistenie v SP - klikni tu
    http://www.socpoist.sk/index/podstra...id=482&lang=sk máš tam všetky poistenia, ktoré sa týkajú SP.