Zavrieť

Porady

Kvalitny energetak aby som nezaspala

Som studentkou vysokej školy, pravdaze ako vascina studenov sa ucim hlavne vecer, a dost narychlo, potrebujem nieco, co mi pomoze udrzat sa a potiahnut aj celu noc. Mate nejake rady typy ?
ivka70 Studentka vysokej skoly by mohla vediet, ze sa pyta na tipy.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

    lujza.j
    Ziadny...radsej kusok pospat a pokracovat po spanku.kvalitny zeleny caj..ak

    mareko je offline (nepripojený) mareko

    mareko
    Pravidelné prestávky s krátkym cvičením, či pobehaním si na čerstvom vzduchu. Ak sa nedá na čerstvom vzduchu, tak aspoň po balkóne alebo izbe či chodbe pri otvorenom okne.

    jslancik je offline (nepripojený) jslancik

    bez servítky jslancik
    je dosť individuálne, ako čo na koho zaberá. Ale na väčšinu ľudí energetické nápoje zaberajú dočasne (cca 15 minút - individuálne), potom je stav ešte HORŠÍ ako predtým. to sa týka ja kávy.
    okrem toho, v takýchto nápojoch je strašne veľa svinstva, ktoré ti ničí všetko, počnúc žalúdkom a končiac mozgom. nie je nič horšie, ako si dať energeťák na lačný žalúdok (lebo jesť nie je kedy/chudneme/nie je za čo, pravda?). Detto káva na lačný žalúdok, zelený čaj tiež. Na to tiež pozor.