Zavrieť

Porady

Zmena rýchlosti Internetu.

Prosím Vás, ktorí sa rozumiete tejto tématike pomôžte ak viete. Ja som v tejto veci laik.
V Košiciach na sídl.Ťahanovce zapojili 100Mbit pripojenie na Internet. Je to optickými káblami, oproti doterajšiemu - cez káblovku. Doterajší program, ale budú nahrádzať iným - je ich viac a treba si vybrať. Doteraz sme platili 399 Sk/mes za neobmedzený prístup. Teraz však ponúkajú programy "Dynamic 16-512" za 595 Sk/mes a "Zdielaná 64 virtual" za 499 Sk/mes. Neviem ktorý si vybrať, resp. ja sa viem riadiť iba podľa ceny, ale neviem posúdiť pomer ceny k "užitočnosti" programu. Programov je viac, ale iba tieto prichádzajú v úvahu.
Max.rýchlosť v celej LAN sieti u oboch je 100 000 kbit / 12 500 kB. Ostatné parametre sú :
Dynamic
Min/Max rýchl.do Internetu 16kbit/512kbit; 2kB/64kB
Min/Max rýchl. E-mail 16kbit/100000kbit; 2kB/12500kB
Zdielana
Min/Max rýchl.do Internetu 8kbit/64kbit; 1kB/8kB
Min/Max rýchl. E-mail 8kbit/100000kbit; 1kB/12500kB
Vie mi niekto poradiť, čo si radšej vybrať ? Internet používam väčšinou na získavanie informácii (nesťahujem filmy; hudbu; hry ...) a pod.
Vďaka !
Naposledy upravil Julo : 02.09.04 at 09:11
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    bepo je offline (nepripojený) bepo

    bepo