Zavrieť

Porady

Ako funguje prerusenie studia?

Dobry den , chcela by som sa spytat som studentkou 5. Rocnika na vs a chcela by som studium prerusit na jeden rok. Som povinna platit si zdravotne poistenie sama ? Co vsetko je potrebne pri preruseni urobit? Dakujem vopred za odpoved.
veronikasad Dôvod prerušenia štúdia? Budeš pracovať aspoň na dohodu? Alebo evidovaná na úrade práce?
Adelie Zdravotne dovody . Ano budem pracovat na dohodu. Ako je to v takomto pripade? Dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Príslušnej zdravotnej poisťovni je potrebné oznámiť prerušenie štúdia.

    Ak budeš na dohodu pracovať každý pracovný deň, bez ohľadu na výšku príjmu, nemusíš nič doplácať ako samoplatitel.

    Ak sa zaevidujes na úrade práce, dohoda môže trvať maximálne 40 kal.dni, ak bude trvať dlhšie alebo prekročis príjem vo výške životného minima, vyradia ťa z evidencie UP. Uzatvorenie dohody treba nahlásiť pred začiatkom výkonu práce.
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Adelie Rozumiem este posledna otazka ak budem mat uzavretu dohodu avsak prijem nepresiahne zivotne minimum budem moct ostat nadalej v evidencii up napriek presiahnutiu casoceho obdobia 40 kd? Dakujem
    veronikasad Nie, vyradia ťa z evidencie. Dohoda môže trvať maximálne.40 kal.dni. zmena platí od 1.5.2017