Zavrieť

Porady

stanovenie ceny tovaru

dobrý deň, som totálny začiatočník v podnikaní a okrem iných vecí, trápi ma aj toto:-)
vie mi niekto poradiť, ako si stanoviť predajnú cenu tovaru v predajni??
chcela by som otvoriť predajňu potravín - budem nakupovať sortiment napr. v metre za určitú cenu, ale ako si potom preceniť jednotlivé tovary, za akú cenu ich predávať, aby som mala z predaja aj nejaký zisk?? je nejaký postup, smernice, zákony alebo najlepšie osobné skúsenosti, ako s tým aspoň začať a pokračovať? ďakujem veľmi pekne
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kabko je offline (nepripojený) kabko

    kabko
    Na určenie nieje žiadny postup ani smernice. Maržu si určíš sama, samozrejme, po dôslednom zvážení, nakoľko myslím v potravinárskom priemysle je konkurencia asi dosť veľká a silná...
    Ak si dáš napr. 20%, budeš mať 20% (a možno toho aj predáš viac), a ak si dáš 70%, no tak budeš mať 70% (čo ale potom asi bude ťažšie vôbec niečo predať...
    Takže...je to len na tebe
    Veľa šťastia...

    Mila123 je offline (nepripojený) Mila123

    Mila123
    keď si porovnáš ceny v Metre a k tomu dáš tých svojich trebárs 20% budeš mať nejaký tovar nepredajný........u nás vidno , že nakupujú podnikatelia aj v Tescu či Kauflande, Lidli...nakoľko sú ceny najmä akciových tovarov lacnejšie ako ceny vo veľkoobchode......tak skús porovnávať .....