Zavrieť

Porady

Rodinný problém

Chcem sa spýtať mam taký problém mám 18 a moja mama ma vyhodila z domu študujem a nedáva mi poriadne peniaze či sa dá ju udať ?
Naposledy upravil Vevuška : 13.05.13 at 17:50
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Mária27 je offline (nepripojený) Mária27

    Mária27
    Požiadať o výživné môžeš priamo na súde. Ak budeš brať výživné od otca aj od matky, môžeš sama poberať aj rodinné prídavky - tak nejako je to

    Hlasovalo 5 pouzivatelov

    Užitočné (5)
    arizona, alaya1, Lianka, Danielle369, terezamaria
    5

    willma je offline (nepripojený) willma

    willma
    si plnoletá, ak áno, tak je potrebné požiadať o výživné od matky a aj od otca. A skús sa obrátiť na odbor sociálno právny príslušného úradu práce a rodiny
    4 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Vevuška ale nechcem aby mame zobrali mojich súrodencov
    willma prečo ťa vyhodila? Zavdala si tomu nejakú príčinu? Kde si momentálne? Je veľa otázok, ale myslím, že keď požiadaš o výživné, to nie je dôvod aby mame zobrali ostatných tvojich súrodencov.
    Vevuška no hej ale zas tak ja som nič zhruba neurobila naši sú rozvedení a vlastne ma vyhodil nevlastní otec lebo že vraj som jeho deťom povedala že majú isť z izby preč ale nemohla som nič povedať kvôli tomu že mamu by vyhodil tiež teraz u frajera a na intráku