Zavrieť

Porady

Predaj nehnuteľnosti

Dobrý deň,
Chcel by som sa na Vás obrátiť a poprosiť o radu s nasledujúcim problémom. Týka sa predaja môjho starého rodičovského domu so záhradou.
Jedná sa o pozemok s rozmermi 17x 106 m, na ktorom ešte stojí starý dom, v ktorom sa už roky nebýva. Sme 6 súrodenci, traja sme priami dediči a traja len po otcovi. Po vzájomnej dohode som bol s ich súhlasom poverený, aby som zrealizoval predaj toho domu aj s pozemkom. Pripomínam, že dom je schátraný, vhodný na zbúranie, ideálny na stavbu nového domu. Keďže je v centre dedina má všetky IS vedie k nemu asfaltová prístupová cesta.
Pozemok sa nachádza v lukratívnej časti dediny.
Keďže som laik, prosil by som to nejako „polopatisticky“ - moja otázka znie,
Dá sa predať starý dom s pozemkom aj bez RK ?
- ako by som mal postupovať, ak už máme k dispozícii List vlastníctva, kópie z katastrálnej mapy
- Čo všetko ešte k tomu potrebujem
- kto robí prepis pri predaji
Veľmi pekne ďakujem. Peter
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    ved si urob fotky a daj inzerát - súkromný kde toto všetko popíšeš, pridáš fotky
    zaškrtneš, alebo uvedieš, že nechceš, aby sa ozývali RK (aj tak sa budú)
    a čakaj.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot