Zavrieť

Porady

reklamné predmety v jednoduchom účtovníctve do 16,60 a nad 16,60

Dobrý deň mám otázočku. Som začiatočník v jednoduchom účtovníctve. Dostali sme faktúru za reklamné predmety ide o vína s potlačou loga našej spoločnosti. Niektoré vína sú v hodnote 13,33 € bez DPH a niektoré 16,67 € bez DPH. Môžem si ako platca DPH vyžiadať DPH z oboch vín?? A tieto reklamné predmety sú pre mňa daňovým výdavkom??

Ďakujem za odpoveď
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Danielle369 je offline (nepripojený) Danielle369

    Danielle369
    Dáška pozor....na colníkov...aj darčekové balenie kontrolujú a musíš mať povolenie

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    sesi Pozri príspevok
    Dobrý deň mám otázočku. Som začiatočník v jednoduchom účtovníctve. Dostali sme faktúru za reklamné predmety ide o vína s potlačou loga našej spoločnosti. Niektoré vína sú v hodnote 13,33 € bez DPH a niektoré 16,67 € bez DPH. Môžem si ako platca DPH vyžiadať DPH z oboch vín?? A tieto reklamné predmety sú pre mňa daňovým výdavkom??

    Ďakujem za odpoveď
    Reklamné predmety sú VOZD, ale nárok na odpočet dph si môžeš uplatniť len u toto prvého v hodnote 13,33€. Neviem, či sa do ceny vína počítala aj potlač, pretože už teraz nemusí byť logo, takže ak si ju bola počítala, znížila by sa tým cena aj u druhého, a mohla by sa dph uplatniť.