Zavrieť

Porady

paušálne výdavky - nové

Ahoje poraďáci,

manžel pracuje ako živnostník - elektromontér. Čítala som na porade, že od 1.1.2008 platí zmena, že si môže uplatniť 60% ako paušálne výdavky. Je to skutočne tak? kde v ktorej novele to môžem nájsť?mohol by sem niekto kto by mi vedel pomôcť dať link?.
ďakujem vopred!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    tuta je offline (nepripojený) tuta

    tuta