Zavrieť

Porady

nezaslané potvrdenie o prijme

Zdravím všetkých na porade,

Poradu sledujem už zopár dní a potreboval by som od Vás radu. Momentálne som študent a ako každý študent si privyrábam pracou na dohodu. Problém spočíva v tom, že mi zamestnavatel nezaslal potvrdenie o prijme, hoci som ho o to písomne a niekolkokrát telefonicky ziadal.
Kvoly nezaslanému potvrdeniu prídem o značnú časť danového preplatku a neviem ako sa môžem domáhat, aby mi potvrdenie firma zaslala.
Na danovom urade mi poradili aby som vypracoval neuplne danové priznanie a ked sa domozem dokladov, ktoré momentalne nemam, mam zaslat dodatocné danove priznanie, aké paky na to mam pouzit mi vsak nevedela poradit...
Mate niekto s podobnou situaciou skusenosti?

s pozdravom

Marek
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kajab je offline (nepripojený) kajab

    kajab