Zavrieť

Porady

Inšepektorá práce-poradenstvo !!!

Pracujem ako technik BOZP a podľa pracovnej náplne plním úlohy danej problematiky,to pozostáva asi z toho že keď príde IP na kontrolu aby sme mali všetko v poriadku,tam patrí aj dodržiavanie právnych predpisov dotykajúcich sa práce ,,Slávny zákonník práce,, zamestnávateľ si zo zakonníka práce vyberie čo potrebuje a podľa toho koná,ale niekedy koná v rozpore so zákonníkom práce a ja ako technik BOZP aby som zamestnávateľa jasne presvedčil že koná v rozpore,daný problém prekonzultujem s IP ktorý mi dá jasné stanovisko,napr. v danom prípade zamestnávateľ porušuje § xx,
Zamestnávateľ na môj podnet zjedná nápravu a všetko je OK.
V prílohe je zoznam a kontakty na IP,niekde odpovedia hneď ,niektoré si dajú načas ale ja túto službu využívam
a pomocou IP sa mi podarilo vyriešiť pár problémov týkajúcich sa zakonníka práce a moji kolegovia-zamestnanci majú splnené podmienky svojej práci v súlade s ustanoveniami ZP
Naposledy upravil karol.za : 17.10.05 at 13:50
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    karol.za je offline (nepripojený) karol.za

    karol.za
    Ak si prečítaš v téme IP pracovno-právne je tam vymenované čo kontrolujú v tejto oblasti