Zavrieť

Porady

Odvody a daň z dvoch rôznych dohôd

Dobrý deň,

počas letných prázdnin som pracovala na dohodu o brigádnicej práci študenta, zamestnávateľ mi povedal že si na mňa uplatňuje daňový bonus. Zároveň že si ma bude evidovať ešte do novembra, ked občas zaskočím. Teraz som ale uzavrela dohodu o nepravidelnom príjme v druhej spoločnosti. Chcem sa teda opýtať ako je to s odvodmi a od akej sumy budem platiť daň a čo všetko pre mňa vyplyva teda. Aj naďalej som študent.

Zamestnávateľ mi nevedel presne povedať ani jeden presne povedať a na daňovom ma odkázali na sociálku sa ísť zase pytať, no kolotoč. Ďakujem veľmi pekne za odpoveď.
veronikasad trošku to máš pomýlené, daňový bonus si na teba uplatňuje jeden z tvojich rodičov. Podpísala si u prvého zamestnávatela Vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov a uplatnila si si aj Odvodovú výnimku v sociálnej poisťovni ?
TakUrcite Iba vyhlasenie pre tú nezdaniteľnú časť. Daňový bonus som si pomýlila v tej rýchlosti teraz.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    Zamestnávateľ si neuplatňuje DB, to si uplatňujú rodičia. Možno na základe podpísaného vyhlásenia uplatňuje nezdaniteľnú sumu, to je niečo iné.
    Ty máš povinnosť akurát u druhého zamestnávateľa také vyhlásenie nepodpísať.