Zavrieť

Porady

Aký môžem mať príjem, aby som neprišiel o príspevok na kompenzáciu?

Dobrý deň, prosil by som o radu.

Mám 21 rokov, som študent VŠ a ako ZŤP poberám príspevok na kompenzáciu výdavkov na zvýšené stravovanie (36,12€/mes.). Ďalej poberám ešte sirotský dôchodok (cca 150€/mes.) V spoločnej domácnosti žijem s mamou, ktorá okrem mzdy (265€/netto) poberá aj vdovský dôchodok (226,5€/mes.).

Rád by som si cez leto našiel brigádu. Preto by som chcel vedieť, či na základe uvedených súm existuje nejaká hranica ktorú môžem maximálne zarobiť, aby som neprišiel o hociktorý z príspevkov.

Ďakujem, Peťo.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R
    presne kuk do zákona 447/2008 .. trojnásobok ŽM na každú osobu
    Ako študent si nezaopatrené dieťa - si posudzovaný spolu s matkou (všetky príjmy spoločne) . pri tých príjmoch (ak si všetko uviedol) ťa to trápiť nemusí máš tam slušnú rezervu! .. ešte doplním, že sa skúma aj majetok!
    ak by si bol ID - tak samostatne (ale nespomenul si - tak asi nie)
    Peponr Ďakujem veľmi pekne . Nie, ID nie som. Takže sa to posudzuje ako 3-násobok ŽM môjho príjmu, alebo ako 3-násobok ŽM za celú domácnosť? Predpokladám že za môj, lebo ako domácnosť sme hranicu 594,27€ už prekročili (t.j. 3-násobok ŽM).
    Katy a R čítaj ešte raz .. alebo kuk do zákona!