Zavrieť

Porady

študentka a brigáda v CR

Prosím vás, ako mam poziadat o vrátenie dane z CR? Som studentka a brigádovala som tam len jeden mesiac.Na Slovensku som nemala ziadny príjem. Urobila som si danové priznanie v SR(este som ho nepodala, lebo neviem či ho mám dobre) a dalej neviem ako mám postupovat?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Podanim DP v CR si vyziadas spat dane v CR.
    Ak tvoj prijem v CR za ten mesiac neprekrocil hranicu 1901,67 eur, nemas povinnost podat DP v SR, ak prekrocil, prilohou bude DP z CR, kde si uplatnis vynatie prijmov.
    6 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    cajka.i Dakujem ivka, môj príjem bol len 300 eur, ale chcela by som spat dan-pre mňa je to veľa penazí. Takze si nemusím robiť daňové priznanie na Slovensku? Stací len v CR? Oni mi poslali potrvrdenie o príjme v eurách. Ja som si ho chcela dat niekomu spravit, len to by som ho musela zaplatiti.
    veronikasad Podaním DP na SK ti daň zrazenú v ČR nevrátia
    ivka70 Staci len v CR, aj tam nemas povinnost, len ak chces spat dan, tak musis tam.
    cajka.i Dakujem dakujem:-)
    ivka70 Skus poziadat zamestnavatela o rocne zuctovanie dani, ak to CR legislativa dovoli, mohli by ti usetrit pracu s DP
    Anik aj v čechách by bola musela požiadať do 15,2
      zbaliť

    študentka a brigáda v CR