Zavrieť

Porady

živnosť popri zamestnani

Zdravim vsetkych

som tu skoro uplny novacik. Prispevkov je tu vela takze ak sa o mojej otazke uz diskutovalo, vopred sa ospravedlnujem...
Chcem sa spytat, ci existuje nieco ako zivnost popri zamestanani...O co mi ide? Pracujem ako programator v rakusku, platim tam odvody socialne poistenie zdravotne a pod. V poslednej dobe ma vsak vela ludi z okolia ziada, aby som im pomohol vybrat vhodny pocitac, software a pod. Venujem tomu casto dost vela casu, aby som dobre poradil a potom obchod je zrealizovany niekde inde. Preto zvazujem zriadit si zivnost, sam transakciu zrealizovat a mat z toho aspon symbolicky zisk.
Chcem sa spytat teda, ci je taketo nieco mozne...a ci sa mi nestane, ze na odvodoch zaplatim viac ako z tejto cinnosti zarobim...co by sa asi lahko mohlo stat,ak ako zaklad by sa zobral aj moj prijem zo zamestnania v rakusku
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad