Zavrieť

Porady

Zodpovednosť

Ahojte, potrebovala by som poradiť-usmerniť, som zamestnaná v jednej firme, kde pracujem ako mzdová účtovníčka. Doteraz to fungovalo tak, že pokiaľ bolo treba niečo na SP a ZP (okrem výkazov., prihlášok, odhlášok bežných vecí týkajuch sa miezd) podpísať chodival somnou vždy konatel prip. jeho poverený zástupca. Od júla mi chcú vybaviť splnomocnenie na základe ktorého firmu vo veciach v styku so SP a ZP budem zastupovať ja. Vyplýva mi z toho neaké riziko príp. pokuty ktorými by som bola sankciovaná ja ako osoba? Nerada by som spôsobila sama sebe problémy. dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    VERONIKA6 je offline (nepripojený) VERONIKA6

    VERONIKA6
    Sylvi Pozri príspevok
    Ahojte, potrebovala by som poradiť-usmerniť, som zamestnaná v jednej firme, kde pracujem ako mzdová účtovníčka. Doteraz to fungovalo tak, že pokiaľ bolo treba niečo na SP a ZP (okrem výkazov., prihlášok, odhlášok bežných vecí týkajuch sa miezd) podpísať chodival somnou vždy konatel prip. jeho poverený zástupca. Od júla mi chcú vybaviť splnomocnenie na základe ktorého firmu vo veciach v styku so SP a ZP budem zastupovať ja. Vyplýva mi z toho neaké riziko príp. pokuty ktorými by som bola sankciovaná ja ako osoba? Nerada by som spôsobila sama sebe problémy. dakujem