Zavrieť

Porady

Brigáda-daňové priznanie

Zdravím, bol by som vďačný ak by mi niekto pomohol s nasledujúcim problémom.
Som študent strednej školy, v lete som brigádoval u 2 rôznych zamestnávatelov, pri prvej brigáde som podpísal dokument ktorý určoval niečo ako že daň mi nebude odrátaná zo zárobku, tým pádom som to ale nemohol podpísať u zamestnávatela číslo 2. No a dnes mi prišlo poštou "potvrdenie o príjmoch fyz. osoby zo závislej činnosti, o preddavkopch na daň, o dani vyberanej zrážkou z týchto príjmov...".
Vobec neviem ako mám ďalej postupovať, ďakujem za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Anja111 je offline (nepripojený) Anja111

    Anja111
    Mimomaj Pozri príspevok
    Zdravím, bol by som vďačný ak by mi niekto pomohol s nasledujúcim problémom.
    Som študent strednej školy, v lete som brigádoval u 2 rôznych zamestnávatelov, pri prvej brigáde som podpísal dokument ktorý určoval niečo ako že daň mi nebude odrátaná zo zárobku, tým pádom som to ale nemohol podpísať u zamestnávatela číslo 2. No a dnes mi prišlo poštou "potvrdenie o príjmoch fyz. osoby zo závislej činnosti, o preddavkopch na daň, o dani vyberanej zrážkou z týchto príjmov...".
    Vobec neviem ako mám ďalej postupovať, ďakujem za odpoveď.
    Ak máš Potvrdenie od obidvoch zamestnávateľov podaj si DP typu A a uplatni si celú NČ...