Zavrieť

Porady

letná brigáda v zahraničí

Som študentka slovenskej vysokej školy. Počas letných mesiacov som pracovala v Nemecku,kde som daň z prijímu dostala spať. Musím si na Slovensku podávať daňové priznanie?
Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    halimino je offline (nepripojený) halimino

    halimino
    Áno, ak presiahli 49248 Sk
    §32, ods. 2 ZoDzP:
    (2) Daňové priznanie za zdaňovacie obdobie je povinný podať aj daňovník, ktorý za zdaňovacie obdobie dosiahol zdaniteľné príjmy len podľa § 5, presahujúce 50 % sumy podľa § 11 ods. 2 písm. a), ak

    b) plynú zo zdrojov v zahraničí okrem prípadov uvedených v odseku 4,

    novohorcan je offline (nepripojený) novohorcan

    novohorcan
    Ahojte poraďáci. Máme s partiou búrlivú debatu ohľadne príjmov z Talianska a ich uvádzaní v DP . Cez dovolenku boli na mesačnej brigáde-oberanie jablk s príjmom do 30.000 sk.Teba tento príjem v DP uviesť? Ak áno, kam? Je to príležitostný príjem ? Dajú sa odpočítať nejaké výdavky? Je nejaký rozdiel medzi SZČO (DP-B) a zam.na HPP (áčko ?)

    mysimis je offline (nepripojený) mysimis

    obyčajný človiečik mysimis