Dobrý deň. Chcela by som poprosiť o názor skúsených účtovníkov a ekonómov. Zavolali mi z DU, že mám kontrolu DPH za obdobie 05/09 a všetky doklady mám priniesť na DÚ. K tomu mám priniesť potvrdenie zo Sociálnej poisťovne a zo zdravotnej poisťovne (v mojom prípade zo všetkých), že za obdobie 1.5.2008-30.4.2009 sme si plnili odvodovú povinnosť a všetko máme uhradené. Treba priniesť všetky doklady, o ktorých sa účtuje v danom období?(t.j. okrem faktúr, pokladne, banky, aj interné doklady ako dú mzdy, sklady...?) Niekto mi vravel, že potrebujem aj aktuálny výpis z OR? No a s tými potvrdeniami z poisťovní som sa ešte nestretla v súvislosti s kontrolou s DPH - tak aj toto už treba? A ešte jedna záludná otázka: kontrolou som zistila, že v danom mesiaci mám zle zaúčtovanú vyšlú faktúru do zahraničia - bola to služba a je zaúčtovaná ako tovar, čím mám nesprávne DP DPH. Keďže mi nebolo doručené oznámenie o daň. kontrole, mám rýchlo spraviť opravné DP DPH? To by asi neprešlo. Aj tak to musím zaniesť pozajtra. Stačí, že mi to bolo oznámené telefonicky?