ioio Dakujem velmi pekne za odpoved. Hehe keby to bolo "len" 1000 korun mesacne jujujuuuuuuuuj to by bola parada ale mi uz platime tolko,ze je to podla mna neumerne.Takze sa chcem opytat,ci je lepsie tam ist osobne a pytat si vydokladovanie alebo im napisat ziadost a ak ano ano na to???Nemam s tymto skusenosti , pytam sa preto lebo ked tam clovek pride ti zaestnanci su tak skoleny,ze vas normalne dobre ze nie vykopnu odtial, proste chcem byt nato pripravena z kazdej strany.
ioio, nevie čo ta tak rozosmialo? Ale ja platím mesačnú zálohu na teplo 17,49 €, to je 526,9 Sk. Sprav oboje, na osobnú sťažnosť by Ti mali odpovedať hneď na písomnú do 30 dní. Ak chceš niečo zmeniť, alebo manžel musíte na správcu tlačiť a tlačiť, ale argumentami. A mať podporu väčšiny vlastníkov v dome.
Osobná skúsenosť s pred 26 rokov: Vtedy som bol nájomník bytu, ktorý teraz vlastním, ale aj vtedy platili zákony. Tiež som sa domáhal svojho práva. Vtedy vlastník bytov, domov, OSBD ma vykoplo, teda konkrétny zamestnanec, vrátil som sa oknom. Kadiaľ prišiel, oknom, oknom má vyhodili, vrátil som sa komínom, to bol pre OSBD čierny piatok, prehrali súd. A to napriek tomu, že nikto z nájomníkov bytov, členov OSBD v dome v ktorom sme mali prenajaté byty nepodporil moju oprávnenú reklamáciu, sťažnosť.
Dnes sú tiež platné zákony, ktoré treba rešpektovať a vyznať sa v nich a využiť ich vo svoj prospech a prospech domu. A nemať plné zuby?