Zavrieť

Porady

Podnikanie v starostlivosti o deti

Dobrý deň, som úplný začiatočník a potrebovala by som poradiť. Nikde som sa o tom nedočítala.Takže: Na akú činnosť si musím vybaviť živnosť, aby som mohla vykonávať starostlivosť o deti (nejde o založenie škôlky ani jasiel), resp. čo je potrebné mať v živnostenskom liste uvedené, aby mi to uznali na ÚPaSV? Jednoducho by som začala robiť "Au Pair", aby si rodičia mohli nárokovať plnú výšku rodičovského príspevku po nástupe do práce a pred dovŕšením 3 roku života dieťatka. Ďakujem za skorú odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Danielle369 je offline (nepripojený) Danielle369

    Danielle369
    Vzťahy medzi firmou a klientom sa dojednávajú zmluvne. Zmluva o poskytovaní služieb obsahuje rozsah poskytovaných služieb, ich realizáciu v náväznosti na čas a dĺžku, cenu, spôsob platby, splatnosť. V zmluve sú ustanovené práva a povinnosti firmy a klienta.
    Fakturujeme na základe klientom podpísaného pracovného výkazu zamestnanca spravidla raz mesačne. Faktúry je možné uhradiť bankovým prevodom, alebo v hotovosti. Ak sa jedná o jednorazové poskytnutie služieb, fakturujeme ihneď po ukončení prác a klient uhradí platbu v hotovosti.

    Poznámky: