Zavrieť

Porady

Dokladová inventúra

Ak robím Inventúrny súpis k jednotlivým účtom deď začatia inventúry môžem dať 31.12, alebo neskôr. Inventúra bola vykonaná k 31.12.09
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    susann2 je offline (nepripojený) susann2

    susann2
    Lilly34 Pozri príspevok
    Ak robím Inventúrny súpis k jednotlivým účtom deď začatia inventúry môžem dať 31.12, alebo neskôr. Inventúra bola vykonaná k 31.12.09
    Aj neskôr, to záleží od toho, aké dátumy sú uvedené v príkaze riaditeľa, alebo v časovom harmonograme inventarizačných prác, dôležité je dodržať ten dátum ukončenia. Ak sa vykonáva inventarizácia k 31.12. neznamená, že aj v ten deň musí byť začatá alebo ukončená.

    Lilly34 je offline (nepripojený) Lilly34

    Lilly34
    Ďakujem Susann2. V inventúrnom súpise je uvedené: Zodpovedná osoba. Nerozumiem? Písať všade riaditeľa školy?

    Lilly34 je offline (nepripojený) Lilly34

    Lilly34
    Uvádza sa dátum na súpise. Neviem teraz som trošku zaskočené, lebo fyzická inventúra sa vykonávala skôr ako účtovná. Neviem či dať dátum účtovnej alebo fyzickej. Alebo mám dať taký istý dátum ako pri fyzickej inventúre.

    susann2 je offline (nepripojený) susann2

    susann2
    Lilly34 Pozri príspevok
    Ďakujem Susann2. V inventúrnom súpise je uvedené: Zodpovedná osoba. Nerozumiem? Písať všade riaditeľa školy?
    Na všetkých inventúrnych súpisoch musí byť uvedené zloženie inventarizačnej komisie a podpisy, riaditeľ podpisuje až konečný inventarizačný zápis.

    susann2 je offline (nepripojený) susann2

    susann2
    Lilly34 Pozri príspevok
    Uvádza sa dátum na súpise. Neviem teraz som trošku zaskočené, lebo fyzická inventúra sa vykonávala skôr ako účtovná. Neviem či dať dátum účtovnej alebo fyzickej. Alebo mám dať taký istý dátum ako pri fyzickej inventúre.
    Aj ked ste vykonávali inventarizáciu skôr, nemohli ste ju ukončiť prv ako 31.12. pretože ste museli zinventarizovať prírastky alebo úbytky od času vykonananie inventarizácie, keby aj žiadny pohyb nebol, tak fyzický stav musí sedieť s účtovným k 31.12., takže dátum ukončenia by nemal byť skorší.

    Lilly34 je offline (nepripojený) Lilly34

    Lilly34
    Ak som teraz po uzávierke pri dokladovej inventúre zistila, že som urobila chybu pri účtovaní 472 a nesedí mi zostatok so skutočnosťou ako mám postupovať. Napísať záznam o chybe? Uviesť túto skutočnosť v inventarizačnom zápise?

    susann2 je offline (nepripojený) susann2

    susann2
    Lilly34 Pozri príspevok
    Ak som teraz po uzávierke pri dokladovej inventúre zistila, že som urobila chybu pri účtovaní 472 a nesedí mi zostatok so skutočnosťou ako mám postupovať. Napísať záznam o chybe? Uviesť túto skutočnosť v inventarizačnom zápise?
    Tak to v žiadnom prípade, inventarizácia mala byť ukončená do uzávierky. Keď nebola, aj tak tam daj dátum skončenia do uzávierky a o žiadnej chybe sa nezmieňuj. Ak to bude potrebné opravíš to v priebehu roka, s dátumom po uzávierke, akože si prišla až potom na chybu.

    Sojka 007 je offline (nepripojený) Sojka 007

    Sojka 007
    Mám veľmi pedantného kontrolóra. Vo februári mi príde na inventarizáciu. Chcem sa ubezpečiť , že mám všetko: Takže vytlačila som inventarizačné súpisy podľa úložného miesta, mám ich podpísané zodpovednými aj inventarizačnou komisiou.Skontrolovala som pohľadávky, záväzky, bankové účty priložila som kópie posledných dokladov podľa ktorých som účtovala. Priložila som aj kópie inventarizácie pokladne, príkazný list riaditeľa, mzdový list za 12/2009 .Zabudla som ešte na niečo?

    Reve je offline (nepripojený) Reve

    Reve
    Ahojte,
    u nás za rok 2011 sa OZ rozhodlo nemať fyzickú inventarizáciu, čiže mi ostala dokladová. Auditor chce po mne príkaz na dokladovú inventarizáciu. Prosím Vás, je nutný príkaz? Nevyplýva to automaticky zo zákona, že sa každý rok musí robiť dokladová inventarizácia? Súrne.... Veľmi pekne ďakujem

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.