Zavrieť

Porady

podávať daňové priznanie?

som študentka a od 12/08 pracujem brigádnicky. musím si podávať daňové priznanie za minulý rok???? dakujem za skorú odpoveď
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Môžeš požiadať o vykonanie ročného zúčtovania aj zamestnávateľa. Ale ak ti z príjmu počítali zrážkovú daň, v tom prípade radšej podaj daňové priznanie typu A.

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    cerfaa Pozri príspevok
    som študentka a od 12/08 pracujem brigádnicky. musím si podávať daňové priznanie za minulý rok???? dakujem za skorú odpoveď
    Uveď prosím výšku príjmu a či si u zamestnávateľa podpisovala vyhlásenie k zdaňovanoiu príjmov

    silviad je offline (nepripojený) silviad

    silviad
    Dobrý večer,
    otázka k tejto téme : pracovala som 6 mesiacov hrubý príjem 2200 Eur. Ďaľších 6 mesiacov som bola na materskej. Na novonarodené dieťa poberá druh bonus, ale mám ešte jedno staršie dieťa na ktoré som poberala 6 mesiacov ja. Podľa hrubého príjmu mi povedali, že by mi vyšiel bonus aj na druhý polrok. Keď teraz podám ja sama DP mám tam uviesť aj výšku materského /mám si pýtať potrvdenie zo SP?/ ale neviem kde, na ktorý riadok?