Zavrieť

Porady

Vratenie dani

Dobry den prajem.

Na zaciatok,by som rad podotkol ze vobec nemam ziadne skusenosti/vedomosti z daneho okruhu,tak preto ma prosim nekamenujte.Minule leto som pracoval v jednej firme ako brigadnik.V tom case som bol vedeny ako student na strednej skole,ale v septembri som uz nastupoval na vysoku.V prvom mesiaci som si zarobil 333eur,v druhom 500.Zdanilo sa mi iba ta druha mzda.Mal som studentsku zmluvu.Chcem sa teraz opytat,ci mam narok vratenia dani z tohto obdobia.Ak ano,do kedy si mam podat ziadost a ako to cele prebieha.Dakujem pekne za Vase rady a ochotu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Merju je offline (nepripojený) Merju

    Merju
    Dobry den,tak som tu zas )

    Dnes som si bol pre tlacivo pre FO typ:A.Situacia je takato.Za cely minuly rok sa mi zdanila jedna vyplata a to takymto sposobom:

    hruba mzda:504e
    nezdanitelny zaklad: 335,47e
    dan z prijmov zo zakladu 168.53e(zaklad) 32,02e(dan)
    cista mzda:471,98e

    mohli by ste mi prosim Vas pomoct,ako vyplnit tlacivo?Jedna sa o vratenie tej dane(32,02e).Dakujem pekne za pomoc a rady

    Merju je offline (nepripojený) Merju

    Merju
    Ano dakujem.Potvrdenie o prijme sa moze povazovat aj vyplatna paska co som dostal?A dokedy je mozne podat toto priznanie?Kde dostanem formular?

    Merju je offline (nepripojený) Merju

    Merju